احتمال ساخت اسپین آف سریال The Last of Us بیشتر شد !

پس از اینکه از پتانسیل‌های موجود درباره داستان دنیای سریال آخرین بازمانده از ما صحبت شد، احتمال ساخت اسپین آف سریال The Last of Us شدت گرفت.

کریگ میزن و نیل دراکمن، خالقان The Last of Us، در مورد اسپین‌آف‌های نمایش پسا آخرالزمانی HBO صحبتی نکردند؛ اما یکی از مدیران بخش تولید شبکه HBO، از علاقه این شبکه به گسترش دنیای این بازی و سریال خبر داد که احتمال ساخت اسپین آفی از این سریال را بیشتر می‌کند.

احتمال ساخت اسپین آف سریال The Last of Us بیشتر شد !

احتمال ساخته شدن سریالی دیگر از The Last of Us

سازندگان The Last of Us، در مورد اسپین‌آف‌های احتمالی سریال HBO صحبتی نکرده‌اند؛ اما سازندگان و مدیران HBO، تصمیم را بر این گذاشتند که این دنیا گسترش پیدا کند. سریال آخرین بازمانده از ما که بر اساس بازی ویدئویی، درام پساآخرالزمانی توسط کریگ میزن و نیل دراکمن، سازنده بازی، برای تلویزیون ساخته شد مورد تحسین گسترده قرار گرفت و در نتیجه 24 نامزدی امی دریافت کرد و یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های HBO بود.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات جدید از فصل دوم سریال The Last of Us

سریال The Last Of Us نامزد جوایز امی شد!

این اتفاق، منجر به تمدید سریع فصل دوم سریال و اعلام کردن برنامه ریزی شبکه برای 5 فصل شد و همچنین در را برای اسپین آف احتمالی باز کرد. در گفتگو با The Wrap، مطابق با دستورالعمل‌های در مورد احتمال اسپین‌آف‌ها برای نمایش موفق HBO اظهار نظر کرد. اگرچه او روی فصل 2 The Last of Us متمرکز است، اما او هم علاقه زیادی به گسترش دنیا با یک اسپین آف دارد.

احتمال ساخت اسپین آف سریال The Last of Us
احتمال ساخته شدن سریالی دیگر از The Last of Us

جزئیات اسپین آف The Last of Us

احتمال ساخت اسپین آف سریال The Last of Us
احتمال ساخت اسپین آف سریال The Last of Us

این کارگردان در این گفت‌و‌گو گفت:

ما به طور خاص در مورد آن صحبت نکرده‌ایم؛ زیرا تمرکز ما بر بیان این روایت اصلی است. من مخالف ایده نمایش‌های دیگری نیستم که ممکن است از این شخصیت‌ها یا جهانی که داری نشأت بگیرد. این نمایش‌ها آنقدر بزرگ هستند که دارم یکی از چند دهه گران‌بهای باقیمانده را برای گفتن این داستان می‌سوزانم؛ اما در اصل من هیچ مشکلی با آن ندارم و من مطمئن هستم که نیل نیز علاقه مند خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ماد سی جی در بازی The Last of Us

محل فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us مشخص شد !

فصل اول سریال Last of Us به دلیل اقتباس از سفر احساسی جوئل و الی مورد تحسین قرار گرفت. اگرچه فصل اول به همان اندازه در انجام انحرافات جزئی برای تمرکز بر شخصیت‌هایی که در طول سفر خود ملاقات می‌کنند مهارت داشت، اما بهترین وجه آن، می‌تواند یک اسپین آف برای شخصیت‌های فرعی باشد.

ساخت اسپین آف آخرین بازمانده از ما

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احتمال ساخت اسپین آف سریال The Last of Us چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *