ویدئویی از پشت صحنه سریال The Last of Us !

هفته‌ی گذشته سریال The Last of Us تمام شد و بازیگران می‌توانند ویدئوهای این سریال را به اشتراک بگذارند، ویدئویی از پشت صحنه سریال The Last of Us منتشر شد.

بامداد امروز، پدرو پاسکال بازیگر نقش جول در سریال The Last of Us ، در صفحه‌ی اینستاگرامش، تصاویری از پشت صحنه سریال آخرین بازمانده از ما را به اشتراک گذاشت. ویدیو های پشت صحنه Last of Us که به تازگی منتشر شده، رقص پدرو پاسکال در پشت صحنه این سریال را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی قسمت اول تا نهم سریال آخرین بازمانده از ما

سه فیلم پیشنهادی برای طرفداران سریال The Last of Us

ویدئویی از پشت صحنه سریال The Last of Us

حالا که سریال جذاب The Last of Usبه اتما رسیده و بازیگران عوامل می‌توانند تا حدی زیاد، تصاویری از پشت صحنه‌ی این سریال را بدون در نظر گرفتن اسپویل منتشر کنند، پدرو پاسکال، بازیگر نقش جول در این سریال، ویدئوهایی جالب و خنده‌دار از رقص خودش و الی را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

در ادامه می‌توانید ویدیو های پشت صحنه Last of Us را ببینید:

پشت صحنه سریال آخرین بازمانده از ما

سریال، آخرین بازمانده از ما یا همان The Last of Us، یک مجموعه‌ی تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام پسا آخرالزمانی است که به دست کریگ مازن و نیل دراکمن، برای شبکه‌ی HBO ساخته شده است. این مجموعه بر اساس بازی ویدئویی ۲۰۱۳ به همین نام است که به وسیله ناتی داگ توسعه یافت.

این مجموعه درباره‌ی یک قاچاقچی به نام جوئل با بازی پدرو پاسکال است که وظیفه دارد الی نوجوان با بازی بلا رمزی را در پس تمامی ایالات متحده پس از آخرالزمان همراهی کند. گابریل لونا در نقش برادر کوچک‌تر جوئل یعنی تامی، مارلی دندریج در نقش رهبر مقاومت یعنی مارلین و آنا تورو در نقش شریک قاچاقچی جوئل یعنی تس حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *