ساخته شدن یک مدرسه به سبک هری پاتر در ایندیانا

به تازگی به انتشار رسیده که ساخته شدن یک مدرسه به سبک هری پاتر به نام آکادمی Spellcaster در وستفیلد ایندیانا در دست بررسی است.

مدرسه‌ای با مضمون و سبک هری پاتر به نام آکادمی Spellcaster در وستفیلد، ایندیانا برای مجموعه‌ای از مسائل احتمالی تحت بررسی است. این مدرسه فعلا فاقد مجوز منطقه‌بندی از سوی شهر و برادران وارنر و جی.کی. رولینگ، دارندگان حقوق هری پاتر است. آکادمی Spellcaster نیز به عنوان یک بازار تجاری آنلاین عمل می‌کند و ظاهراً سود آن صرف اداره مدرسه می‌شود. تمرکز تحقیقات در حال حاضر مشخص نیست.

ساخته شدن یک مدرسه به سبک هری پاتر

یک مدرسه با مضمون هری پاتر در ایندیانا برای مسائل بالقوه حقوق و منطقه تحت بررسی است. با الهام گرفتن از کتاب‌های J.K. رولینگ، که در هشت فیلم پرفروش اقتباس شده است، هری پاتر به یک مجموعه چند رسانه‌ای عظیم که شامل نمایش صحنه، بازی‌های ویدئویی و جاذبه‌های پارک موضوعی است، گسترش یافته است.

شهر Westfield اکنون در حال بررسی این مدرسه است. اگرچه تمرکز تحقیقات نامشخص است، اما هیچ مدرکی مبنی بر تایید منطقه بندی مدرسه در سوابق شهر وجود ندارد. همچنین مشخص نیست که آیا آکادمی Spellcaster’s از برادران وارنر، که مالک حقوق فرنچایز هری پاتر است، اجازه استفاده از هاگوارتز و سایر علائم تجاری را دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

مستند دوبله مجموعه هری پاتر

ساخته شدن یک مدرسه به سبک هری پاتر
ساخته شدن یک مدرسه با تم هری پاتر در وستفیلد

مدرسه الهام گرفته شده هری پاتر

ساخته شدن یک مدرسه به سبک هری پاتر
مدرسه الهام گرفته شده هری پاتر

طبق وب سایت این مدرسه، آکادمی Spellcaster با هدف ارائه یک محیط یادگیری جایگزین برای کودکان نیازمند است. مانند هاگوارتز هری پاتر، آکادمی Spellcaster’s دارای معماری سبک گوتیک و حلقه‌های کویدیچ در ملک خواهد بود. با این حال، مشخص نیست که این مدرسه چه زمانی به طور رسمی افتتاح می‌شود، یا که آیا معلم و دانش‌آموزی را پدیرفته است یا نه. این مدرسه در حال حاضر توسط وزارت آموزش و پرورش ایالت معتبر نیست، اگرچه ماه گذشته تأییدیه معافیت مالیاتی را از IRS دریافت کرد.

ساخت مدرسه Spellcaster با الهام از کتاب های هری پاتر

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخته شدن یک مدرسه به سبک هری پاتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *