حواشی نمایش فصل جدید برنامه مهمونی ایرج طهماسب از صدا و سیما

آیا پخش فصل جدید برنامه مهمونی ایرج طهماسب از صدا و سیما حقیقت دارد؟ این برنامه عروسی و طنز، توسط ایرج طهماسب ساخته و اجرا می‌شود.

برنامه مهمونی، یک برنامه عروسی است که در آن کاراکترهایی مثل پسر بچه گل فروش، دختر گل فروش، کلاغ معتاد، قیمه خانم، کته خانم، پشه، مگس خوشگل بابا، سیروس، روح، شاباش، دیجی و… به ایفای نقش می‌پردازند.

هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند و عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این سریال هستند.

صحنه های عاشقانه بچه مهمونی با بوته دختر گلفروش و ساز زدن جذاب علیرضا کمالی در برنامه مهمونی از جمله صحنه‌های جذاب این برنامه هستند که مورد توجه قرار گرفت. اگر کاراکتر پشه را می‌شناسید و به او علاقه دارید، ماجرای شکل گیری کاراکتر پشه مهمونی را از زبان خودش بشنوید.

پخش فصل جدید برنامه مهمونی ایرج طهماسب از صدا و سیما

شایعه پخش فصل جدید مهمونی از صدا و سیما از کجا نشات گرفت؟ به نظر می‌رسد ایرج طهماسب با صداوسیما برای فصل جدید مهمونی قرارداد بسته است. تصویری از یک نامه در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد طهماسب برای فصل جدید برنامه مهمونی با صدا و سیما صحبت‌هایی کرده است.

هم اکنون در حال جذب تبلیغات بین برنامه آن هستند. قرارداد فصل جدید برنامه مهمونی ایرج طهماسبی را در ادامه تماشا کنید.

قرارداد فصل جدید برنامه مهمونی ایرج طهماسبی

پخش فصل جدید مهمونی از صدا و سیما
پخش فصل جدید مهمونی از صدا و سیما

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *