جزئیات کامل درباره فصل جدید برنامه مهمونی

به فاصله‌ی یک روز مانده تا اولین قسمت فصل جدید سریال مهمونی ، جزئیات کامل درباره فصل جدید برنامه مهمونی به انتشار رسید که در ادامه خواهید دید.

پس از اینکه اعلام شد فصل 2 برنامه مهمونی، در روز یکم فروردین از رسانه‌های فیلیمو و نماوا منتشر خواهد شد، جزئیات تکمیلی فصل دوم مهمونی به انتشار رسید که تفاوت های فصل جدید مهمونی را نسبت به فصل اول نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

صحبت های غمگین ایرج طهماسب در برنامه مهمونی

تیزر کوتاهی از فصل جدید برنامه مهمونی ایرج طهماسب

ساعت پخش روز و ساعت برنامه مهمونی اعلام شد !

جزئیات کامل درباره فصل جدید برنامه مهمونی

در اخباری که از جزئیات کامل فصل 2 برنامه مهمونی منتشر شده است، ‌فصل جدید برنامه‌ی مهمونی، عروسک‌ها و اتفاقات جدید، بخش اصلی این برنامه را تشکیل می‌دهند و این فصل بیشتر حول محور عروسک‌ها می‌چرخد تا مهمان‌هایی که دعوت شده‌اند.

چهار قسمت ابتدایی این سریال، هرروز ساعت 8 صبح پخش می‌شوند و پس از آن، باقی قسمت‌ها، هر هفته جمعه‌ها به انتشار می‌رسند و تا اواخر تابستان نیز ادامه خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید تصویری از برنامه مهمونی را ببینید:

جزئیات کامل درباره فصل جدید برنامه مهمونی
تفاوت های فصل جدید مهمونی

جزئیات کامل فصل 2 برنامه مهمونی

این مجموعه فروردین ماه سال 1401 از طریق شبکه نمایش خانگی در دسترس مخاطب قرار گرفت که ترکیبی از شخصیت‌های مختلف عروسکی و کاراکترهای نمایشی داشت.

هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند و عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *