بیوگرافی بازیگران سریال کره ای ضربان قلب (Heartbeat 2023) + تیزر

Heartbeat محصول سال 2023، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای امسال می‌باشد که در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال کره ای ضربان قلب خواهیم پرداخت.

سریال رام‌کام Heartbeat که یکی از مهم‌ترین سریال‌های سال 2023 می‌باشد، در شبکه‌ای کره‌ای به انتشار رسید و حالا شبکه آمازون در یک تریلر نشان داد که حق پخش جهانی این سریال را خریده و برای عموم مردم در جهان در دسترس است.

بیوگرافی بازیگران سریال کره ای ضربان قلب

تیزر سریال Heartbeat

سون وو هیول یک نیمه خون‌آشام و نیمه‌انسان است. او آرزوهای بسیار زیادی دارد سعی دارد که به یک انسان کامل تبدیل شود؛ اما متأسفانه فقط هر صد سال یکبار فرصتی برای این کار به دست می‌آورد. در یک لحظه، او با جون این هه که یک مدیر مهمانی است، آشنا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال کره ای ضربان قلب 2023 + خلاصه داستان

جدیدترین و بهترین سریال های کره ای و کی‌دراما

سریال “ضربان قلب” با بازی اک تک یئون، وون جی-آن، پارک کانگ-هیون و یون سو-هی، از تاریخ 26 ژوئن تا 15  آگوست 2023 در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ساعت ۲۱:۴۵ در شبکه KBS2 پخش شد. این سریال همچنین در برخی مناطق برای پخش در Amazon Prime Video نیز در دسترس قرار دارد.

بیوگرافی بازیگرهای سریال ضربان قلب

در ادامه می‌توانید تیزر سریال Heartbeat را ببینید:

بیوگرافی بازیگر های سریال Heartbeat

Ok Taec-yeon: این بازیگر که با نام مستعار تک‌یون نیز شناخته می‌شود، یک رپر، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین کره‌ای است. در سال 2010 او اولین بازی خود را در سریال درام Sinderella’s Sister در کنار مون گئون یانگ و چون جونگ میونگ انجام داد. و سپس در درام دبیرستانی Dream High بازی کرد که رتبه بندی داخلی بالایی و همچنین محبوبیت بین المللی دریافت کرد.

Won Ji-an: وون جی آن، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که اولین بازیگری خود را در DP (2021) انجام داد.

Yoon So-hee: یون سی هه، در 7 می 1993 در اشتوتگارت آلمان به دنیا آمد و در شش سالگی به سئول مهاجرت کرد. در سال 2011، او به عنوان یک رشته مهندسی شیمی و بیومولکولی در KAIST، یکی از دانشگاه‌های علمی و تحقیقاتی معتبر کره جنوبی ثبت نام کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *