کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش با صدای هوتن شکیبا منتشر شد +[جزئیات]

کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش با صدای هوتن شکیبا به تازگی منتشر شده است. این کتاب اثر کیم یونگ ها، داستانی غافلگیرکننده دارد.

کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش، داستانی غافلگیرکننده از پیرمردی است که سال‌های جوانی خود را به ارتکاب یک رشته قتل‌های زنجیره‌ای گذرانده و حالا که پیر شده، همراه با پیش‌روی آلزایمر، خاطرات قتل‌هایش را نیز یکی‌یکی فراموش می‌کند. در ادامه مطلب با خبر کتاب صوتی جدید هوتن شکیبا همراه ما بمانید.

کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش با صدای هوتن شکیبا

کتاب صوتی خاطرات یک آدم کش با صدای هوتن شکیبا

به گزارش منابع خبری:

این کتاب برنده‌ی جایزه‌ی بهترین داستان جنایی آلمان در بخش بین‌الملل شده که از جوایز ادبی معتبر در این کشور است. اکثر مردم نسبت به قاتل‌های سریالی، دیدگاهی کلیشه‌ای دارند. آن‌ها فکر می‌کنند چنین فردی یا از نظر جنسی منحرف است یا اینکه به‌صورت جنون‌آمیزی میل به کشتن دیگران دارد.

اما شخصیت اصلی خلق‌شده توسط کیم یونگ ها (Kim Young-ha) در کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش (Diary of a Murderer)، در هیچ‌کدام از این دو دسته نمی‌گنجد. کیم بیونگ سو که درحال‌حاضر پیرمردی هفتادساله است، در این کتاب، خاطرات قتل‌هایی را که حدود دو – سه دهه پیش انجام داده، مرور می‌کند و از دلایل، انگیزه‌ها و نحوه‌ی کار خود حرف می‌زند.

کتاب خاطرات یک آدمکش هوتن شکیبا

کتاب صوتی هوتن شکیبا خاطرات یک آدمکش

کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش را نشر صوتی رادیو گوشه از بخش گوشه‌ ادبیات، با صدای آشنای هوتن شکیبا و آهنگسازی جلیل نوایی در اختیار مخاطبان علاقه‌مند قرار داده است. نسخه‌ی متنی کتاب را نیز انتشارات چشمه با ترجمه‌ی خاطره کردکریمی به چاپ رسانده است. اگر به کتاب‌هایی که پی‌رنگی جذاب، غافلگیرکننده، جنایی و تریلر دارند،‌علاقه‌مندید، کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش را از دست ندهید. همینطور چنانچه شنیدن سرنوشت یک قاتل سریالی در کهن‌سالی برایتان جذاب است، شنیدن این کتاب را به شما توصیه میکنیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آخرین وضعیت سلامتی خسرو خسروشاهی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *