پخش سریال روسی جراح از تلویزیون +[زمان پخش]

به تازگی پخش سریال روسی جراح از تلویزیون در دستور کار صدا و سیما قرار گرفته است. جراح محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی النا نیکولاوا است.

سریال “جراح” از چهارشنبه ۸ شهریور جایگزین سریال “تأخیر در عدالت” در شبکه پنج سیما خواهد شد. “جراح” محصول سال ۲۰۱۹ کشور روسیه به کارگردانی النا نیکولاوا است که در ۱۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای قابل پخش از شبکه پنج سیما خواهد بود. در ادامه مطلب با خبر سریال روسی جراح در شبکه پنج همراه ما بمانید.

پخش سریال روسی جراح از تلویزیون

سریال روسی جراح در شبکه 5

به گزارش منابع خبری:

این سریال درام در ژانر پلیسی جنایی داستان للیا، پزشک متخصص قلب و عروق را روایت می‌کند که در پی اتفاقاتی، لرزش دست شدیدی را تجربه می‌کند که باعث متوقف شدن کار او در اتاق عمل می‌شود.

در همین حین، مسئولین بیمارستان او را برای انجام کارهای داخلی بیمارستان در نظر می‌گیرند و للیا متوجه اتفاقات جنایی و قتلی در بیمارستان می‌شود. سریال “جراح” هر روز ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۲۳ خواهد بود.

ساعت پخش سریال روسی جراح

پخش سریال روسی جراح از تلویزیون
پخش سریال روسی جراح از تلویزیون

زمان پخش سریال جراح

شبکه ۵ یکی از شبکه‌های تلویزیونی ملی در ایران است. این شبکه در سال ۱۳۵۳ تأسیس شد و بخشی از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. شبکه ۵ برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های مختلف از جمله اخبار، سریال‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌های ترفیعی و مستند را پخش می‌کند.

این شبکه در طول سال‌ها توانسته است با برنامه‌های محبوب و پربیننده خود جایگاه قوی‌ای در میان مخاطبان به دست آورد. برنامه‌های معروفی مانند سریال‌های “شهرزاد”، “ماه و ماهیگیر”، “بازی تاج و تخت” و “پایتخت” در این شبکه پخش شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پخش سریال روسی جراح از تلویزیون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *