تریلر رسمی فیلم Saltburn به تهیه‌کنندگی مارگو رابی منتشر شد

چندی پیش، رسانه اینترنتی «MGM»، از تریلر رسمی فیلم Saltburn به تهیه‌کنندگی مارگو رابی رونمایی کرد. این تریلر، دومین تریلر این فیلم سینمایی بود.

«امرالد فنل»، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده این فیلم مهیج و کمدی سیاه را برعهده دارد. او که بیشتر به خاطر کارگردانی در فیلم برنده جایزه اسکار «Promising Young Woman» شناخته می‌شود، این فیلم را ساخته است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 + [40 عنوان از بهترین فیلم های سینمایی جدید]

تریلر رسمی فیلم Saltburn

به گزارش منابع خبری، در این فیلم، بازیگرانی همچون «بری کیوگن» بازیگر فیلم «بنشی‌های اینیشرین» (The Banshees of Inisherin)، جیکوب الوردی بازیگر سریال «سرخوشی» (Euphoria) و «رزمند پایک» «I Care a Lot» حضور دارند.

تریلر فیلم سالبترن در تاریخ 24 نوامبر 2023 (3 آذر 1402) به صورت محدود اکران خواهد شد و برای اکران گسترده، تاریخ 1 دسامبر، (10 آذر) در نظر گرفته شده است. شرکت «مترو گلدوین مایر» (MGM) مسئول توزیع این فیلم در سراسر جهان خواهد بود.

تیزر فیلم سینمایی Saltburn 2023

علاوه بر «بری کیوگن» و «جیکوب الوردی»، بازیگرانی همچون «رزمند پایک»، «ریچارد ئی. گرانت»، «کری مولیگان»، «آلیسون الیور»، «آرچی مدکوی»، «میلی کنت»، «پل ریس»، «ریس شیراسمیت»، «ایزابلا دی فرارس»، «ایوان میچل»، «سادی سوورال»، «ریچارد کوترل» و «کران نایر» نیز در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

خلاصه داستان فیلم Saltburn 2023

«الیور کوئیک» (با بازی بری کیوگن)، یک دانشجو است که تلاش دارد تا در دانشگاه آکسفورد جایگاهی برای خود پیدا کند. او به طور غیرمنتظره‌ای وارد دنیای جذاب و ثروتمندانه «فلیکس کاتن» (با بازی جیکوب الوردی) می‌شود که او را برای گذراندن تابستانی فراموش‌نشدنی به «Saltburn»، خانه املاک پرشکوه خانواده‌اش، دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *