تریلر رسمی سریال Faraway Downs منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

سرویس استریم «Hulu»، چندی پیش از تریلر رسمی سریال Faraway Downs با هنرنمایی «نیکول کیدمن» و «هیو جکمن« رونمایی کرد. این سریال، در ماه نوامبر پخش خواهد شد.

نسخه توسعه یافته فیلم «استرالیا» از فیلمساز فیلم الویس که در سال 2008 با بازی «نیکول کیدمن» و «هیو جکمن» ساخته شده بود، در سرویس «Hulu» در ایالات متحده و در سرویس‌های «Disney+» و «Star+» در سطح بین‌المللی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن تا سال 2024

تریلر رسمی سریال Faraway Downs منتشر شد

فیلمساز «الویس»، «Baz Luhrmann»، برای ارائه یک مجموعه محدود آماده است که در شش قسمت روایت می‌شود. در این مجموعه، بازیگرانی از جمله «نیکول کیدمن»، «هیو جکمن»، «برایان براون»، «براندون والترز» و «بن مندلسون» حضور دارند.

این فیلم، با بودجه بسیار بالای 130 میلیون دلاری ساخته شده که در زمان عرضه آن، برای یک فیلم در ژانر درام، هزینه‌ی بزرگی بود؛ اما این فیلم نتوانست در باکس آفیس جهانی موفقیت چشمگیری با فروش 211 میلیون دلار داشته باشد.

تریلر Faraway Downs ، نشان داد که این فیلم با تنظیم مجدد به عنوان یک خروجی جدید در قالب یک مجموعه، ممکن است دروازه‌ای برای ارائه فیلم‌هایی از زمان‌های مختلف باشد که در گذشته موفقیت مورد انتظار را برای مخاطبان متفاوتی نداشته‌اند. این اقدام، به فیلمسازان اجازه می‌دهد تا داستان‌های خود را به شیوه‌های تازه و هیجان‌انگیزی بیان کنند.

داستان سریال Faraway Downs

این سریال محدود، بازسازی داستان یک فرد اشرافی به نام «لیدی سارا اشلی» را با بازی «نیکول کیدمن» روایت می‌کند. «سارا»، پس از درگذشت همسرش، یک گاوداری بزرگ در استرالیا را به ارث می‌برد. هنگامی که دشمنان‌اش نقشه می‌کشند تا زمین او را به دست بیاورند، او با یک دامدار یا گله‌دار با هنرنمایی هیو جکمن، برای محافظت از مزرعه خود متحد می‌شود.

داستان از نگاه نولای، یک جوان بومی استرالیایی دورگه روایت می‌شود که درگیر سیاست نژادپرستانه دولت می‌شود. این سه نفر در طول چهار سال، تغییرات زندگی را تجربه می‌کنند و یک رابطه عاشقانه بین «سارا» و او برقرار می‌شود.

تاریخ انتشار سریال سراشیبی های دور

تریلر سریال سراشیبی های دور ، اعلام کرد که این سریال در تاریخ 26 نوامبر 2023 (5 آذر 1402)، به طور همزمان در جشنواره «SXSW» و همچنین در پلتفرم‌های «Hulu» در ایالات متحده، «Star+» در آمریکای لاتین و «Disney+» در سایر مناطق، پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *