پوستر جدید فیلم سینمایی قاتلین ماه کامل منتشر شد +[عکس]

پوسترهای جدید فیلم سینمایی قاتلین ماه کامل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با حضور لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو منتشر شد.

این فیلم که بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده است، در دهه 1920 میلادی و در آمریکا به وقوع می‌پیوندد و درباره قتل‌های پر رمز و رازی است که در ایالت اکلاهما و در سرزمین‌های قبیله سرخ‌پوست اوسیج‌ها رخ می‌دهد. در ادامه مطلب با خبر پوستر فیلم سینمایی قاتلین ماه کامل همراه ما بمانید.

پوسترهای جدید فیلم سینمایی قاتلین ماه کامل

زمان اکران فیلم قاتلین ماه کامل

به گزارش منابع خبری:

 بازیگران مطرحی مانند رابرت دنیرو، لئوناردو دی‌کاپریو، برندن فریزر و لیلی گلداستون در این فیلم حضور دارند.

شرکت‌های اپل و پارامونت اعلام کرده‌اند که تاریخ اکران جهانی و گسترده این فیلم در تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) خواهد بود و برنامه اکران محدودی که قبلاً برای تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) برنامه‌ریزی شده بود، لغو شده است. با این حال، با توجه به اعتصابات سراسری بازیگران و عوامل تولید در هالیوود، امکان مشارکت ستارگان هالیوودی در تبلیغات تجاری این فیلم پرهزینه وجود ندارد.

پوستر جدید قاتلین ماه کامل

پوسترهای جدید فیلم سینمایی قاتلین ماه کامل
پوسترهای جدید فیلم سینمایی قاتلین ماه کامل

تاریخ انتشار فیلم قاتلین ماه کامل

داستان تحقیقات اف‌بی‌آی درباره قتل اعضای قبلیه بومی آمریکایی اوسیج در شهر اوسیج اوکلاهاما را بازگو می‌کند. با کشف نفت در زمین‌های این قبیله در دهه ۲۰ میلادی، قتل‌هایی رخ داد و همین نیز باعث شد تا اف‌بی‌آی به اینجا بیاید و شروع به تحقیق بکند. فیلم “قاتلین ماه کامل” که در کشور آمریکا تولید شده است، در ژانر تاریخی و جنایی قرار دارد و توسط Martin Scorsese در سال 2023 کارگردانی شده است. در این فیلم، بازیگرانی همچون Leonardo DiCaprio، Lily Gladstone، Robert De Niro و… نقش خود را ایفا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پوسترهای جدید فیلم سینمایی قاتلین ماه کامل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *