کاوه صباغ زاده کارگردان سینما در اسنپ کار می‌کند ؛ کاوه صباغ زاده راننده اسنپ شد

کاوه صباغ زاده کارگردان سینما در اسنپ کار می‌کند. کاوه صباغ‌زاده، کارگردان سینما با انتشار استوری در اینستاگرامش خبر داد که مدتی است در اسنپ کار می کند.

کاوه صباغ‌زاده، یک کارگردان سینما ایرانی است. او در صنعت سینما فعالیت می‌کند و به عنوان یکی از مستندسازان و کارگردانان معروف ایران شناخته می‌شود. صباغ‌زاده از طریق آثار خود به بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی می‌پردازد و اغلب به شیوه‌های آزاد و آزمایشی سینمایی خود، در طرح موضوعات حساس و مهم جامعه تلاش می‌کند. او تاکنون تعدادی از فیلم‌ها و مستندهای برجسته را به اجرا درآورده است و از طریق آثار خود توانسته است جوایز و اعتراف جهانی را به دست آورد.

کاوه صباغ زاده کارگردان سینما در اسنپ کار می‌کند

کاوه صباغ زاده راننده اسنپ شد

کارگردان سینمایی، کاوه صباغ‌زاده، اخیراً اعلام کرد که برای یک مدت زمان، در شرکت اسنپ (یکی از سرویس‌های رزرو آنلاین خودرو) کار کرده است. او در اینستاگرامش استوری منتشر کرده و اعلام کرده است که به دلیل عدم فرصت کار در صنعت سینما و فشارهای مالی، به مدت چند ماه در این حوزه فعالیت داشته است.

استوری کاوه صباغ زاده راجب رانندگی در اسنپ

صباغ‌زاده در این اعلامیه، از مردم به خاطر همکاری با اسنپ عذرخواهی کرده و بیان کرده است که گاهاً تحمل سختی‌ها سازنده‌تر و ارزشمندتر از برخی همکاری‌ها است. این نشان می‌دهد که او با مشکلاتی در صنعت سینما مواجه شده و برای تامین نیازهای مالی خود به کار در اسنپ روی آورده است.

کاوه صباغ زاده کارگردان سینما در اسنپ
استوری کاوه صباغ زاده راجب رانندگی در اسنپ

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *