حضور احتمالی جیانکارلو اسپوزیتو در دنیای جدید دی سی !

اخیراً خبری تحت عنوان حضور احتمالی جیانکارلو اسپوزیتو در دنیای جدید دی سی منتشر شد که احتمال حضور ستاره سریال بریکینگ بد در دنیای دی‌سی را تایید می‌کند.

جیانکارلو اسپوزیتو، ستاره ماندالوریایی، فاش می‌کند که با جیمز گان درباره نقش احتمالی در DCU صحبت کرده است. بازیگر جیانکارلو اسپوزیتو که به خاطر حضورش در سریال های Breaking Bad، The Mandalorian و The Boys شناخته می‌شود، فاش کرد که در حال مذاکره با جیمز گان، مدیرعامل استودیو دی‌سی برای پیوستن به DCU بوده است.

بیشتر بخوانید:

مشخص شدن جدول زمانی دو فیلم اول دی سی توسط جیمز گان !

حضور بازیگر تد لاسو در دنیای جدید دی سی !

حضور احتمالی جیانکارلو اسپوزیتو در دنیای جدید دی سی

حضور جیانکارلو اسپوزیتو در دنیای دی سی

یکی از کاربران در X (توئیتر سابق)، کلیپی از اسپوزیتو منتشر کرد که در مورد صحبت‌های خود در DCU در جریان حضور در کنفرانس اخیر خود در کامیک کان پاناما گفت. اسپوزیتو مشتاقانه گفت:

من با جیمز گان درباره احتمال حضور در یک فیلم دی‌سی صحبت می‌کردم. پس چه کسی می‌داند؟ ممکن است به زودی اتفاق بیفتد.

اسپوزیتو قبلاً در برخی از انیمیشن‌های دی سی نقش داشته است و صداپیشگی Ra’s Al Ghul در Son of Batman و Black Spider در Batman: Assault on Arkham را بر عهده داشته است. او در هشت قسمت از مجموعه انیمیشن بزرگسالان هارلی کوین صداپیشگی لکس لوتور را بر عهده داشته است.

صحبت جیانکارلو اسپوزیتو با جیمز گان برای حضور در دی سی

حضور احتمالی جیانکارلو اسپوزیتو در دنیای جدید دی سی
حضور احتمالی جیانکارلو اسپوزیتو در دنیای جدید دی سی

حضور جیانکارلو اسپوزیتو در دنیای دی سی

در یک گردهمایی در سال 2022، اسپوزیتو به اشتراک گذاشت که در حال مذاکره با مارول استودیو در مورد بازی احتمالی در MCU بوده است. وقتی در کنوانسیون از اسپوزیتو پرسیدند که دوست دارد نقش کدام شخصیت را بازی کند، اسپوزیتو علاقه خاصی به ایفای نقش پروفسور ایکس نشان داد. از آن زمان، اسپوزیتو توضیح داده است که برداشت خود از پروفسور ایکس چگونه خواهد بود و خاطرنشان کرد:

من آن شخصیت را با تمام توان بازی می‌کنم. ، لطف و آرامش. کسی که هرج و مرج را کنترل می‌کند، اما کسی که توانایی بالا بردن و الهام بخشیدن را نیز دارد.

فیلم Superman: Legacy به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان، اولین فیلم در فصل افتتاحیه DCU با عنوان خدایان و هیولاها خواهد بود. از دیگر فیلم‌های DCU بازسازی‌شده تحت نظارت جیمز گان و پیتر سافران می‌توان به The Authority، The Brave and the Bold، Supergirl: Woman of Tomorrow و Swamp Thing اشاره کرد.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *