الهام گرفتن مارول از سکانس نمادین اولدبوی در ساخت دردویل !

اخیراً الهام گرفتن مارول از سکانس نمادین اولدبوی در ساخت دردویل منتشر شد که نشان می‌دهد سکانس‌های مبارزه دردویل با الهام از اولدبوی ساخته شدند.

چندین اقتباس محبوب مارول صحنه‌های اکشن خود را مدیون میراث مبارزات ژانر تعریف‌کننده اولدبوی در راهرو هستند. کریس بروستر، بدلکار سریال Daredevil به Entertainment Weekly درباره نزاع در راهرو نمایش نتفلیکس گفت: تا آنجایی که می‌خواهم اعتبار را بپذیرم، در واقع فیل آبراهام کارگردان و استیون دی نایت، مجری برنامه، هر دو به مبارزه فیلم Oldboy اشاره کردند.

الهام گرفتن مارول از سکانس نمادین اولدبوی در ساخت دردویل

ادای احترام مارول به فیلم اولدبوی

او ادامه داد:

فرمت تک برداشتی منعکس کننده ظاهر و احساس قهرمان اولدبوی، اوه دائه سو بود که با یک چکش با چندین نفر می‌جنگید.

بروستر به جای تقلید از صحنه، خاطرنشان کرد:

ما می‌خواستیم به آن ادای احترام کنیم، اما همچنین سعی کردیم آن را ارتقا دهیم، زیرا در غیر این صورت فقط یک کپی برداری بد است. شما همیشه می‌خواهید عنصری را ارائه دهید که در نسخه اصلی وجود ندارد. بنابراین، بدیهی است که اولدبوی تقریباً به همان اندازه استاد کلاس است که می‌توانید دریافت کنید، اما از آنجایی که آنها فقط دو بعدی بودند با همه اکشن‌ها، بیایید ببینیم که آیا می‌توانیم دوربین را سه بعدی‌تر کنیم.

تقلید سریال دردویل از سکانس فیلم اولدبوی

الهام گرفتن مارول از سکانس نمادین اولدبوی در ساخت دردویل
الهام گرفتن مارول از سکانس نمادین اولدبوی در ساخت دردویل

ادای احترام مارول به فیلم اولدبوی

دعوای دردویل در راهرو به یکی از لحظات برجسته سریال تبدیل شد و فصل‌های 2 و 3 هر کدام یک نسخه جدید و طولانی‌تر در هر فصل را معرفی می‌کنند. اخیراً، محافظان کهکشان 3 همچنین با یک دوئل شبیه به ظاهر بین نگهبانان و خلاقیت‌های فوق العاده در راهرویی تنگ به Oldboy ادای احترام کرد. با توجه به جلد. 3 ناظر VFX، استفان سرتی، رقص صحنه، در طول سه روز فیلمبرداری شد.

این فقط یک لانگ شات است، اما ما 18 قسمت مختلف عکسبرداری کردیم و مجبور شدیم همه آنها را به هم بچسبانیم. با این حال، او تأیید کرد که گان از هر دو فیلم هیجان انگیز پارک چان ووک و فیلم شرور ساخته جونگ بیونگ گیل در سال 2017 به عنوان الهام‌بخش‌های کلیدی برای ظاهر این مبارزه نام برده است.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *