تاریخ انتشار Toy Story 5 : هر آنچه باید بدانید

Toy Story، یا همان داستان اسباب بازی‌ها، یکی از جذاب‌ترین فرانچایز‌های اینمیشنی می‌باشد که چندی پیش، خبری میبنی بر تاریخ انتشار Toy Story 5 به انتشار رسید.

در یک اعلامیه غافلگیرکننده در اوایل سال 2023، تایید شد که انیمیشن جدید داستان اسباب‌بازی‌ها، توسط استودیوی انیمیشن‌سازی Pixar در حال توسعه است. علیرغم پایان عالی Toy Story 4 بین Buzz و Woody، دیزنی داستان Toy Story 5 را معرفی کرد.

تاریخ انتشار Toy Story 5

تاریخ انتشار Toy Story 5
تاریخ انتشار Toy Story 5

فیلم “Toy Story 5” تنها یک عنوان قابل تأیید در استودیوی پیکسار است که در حال حاضر در حال توسعه می‌باشد و هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد. با این حال، بر اساس تخمین‌ها، تاریخ 13 ژوئن 2025 به عنوان تاریخ محتمل انتشار این فیلم اشاره شده است. این بدان معناست که تولید فیلم “Toy Story 5” احتمالاً در اوایل سال 2024 آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

تاریخ پخش Toy Story 5 – داستان

تاریخ انتشار Toy Story 5
تاریخ پخش Toy Story 5

بسیاری از افراد باور دارند که “داستان اسباب‌بازی 3” یک پایان بی‌نظیر با اندی، صاحب اسباب‌بازی‌های مورد علاقه بینندگان، داشت که مجموعه را به بانی منتقل کرد. فاصله 10 ساله بین انتشار “داستان اسباب‌بازی 2” و “داستان اسباب‌بازی 3” نشان می‌دهد که چگونه این فیلم‌ها تأثیر بزرگی بر کودکانی که با تماشای داستان اسباب‌بازی بزرگ شده‌اند، داشته است.

“داستان اسباب‌بازی 4” یک فصل جدید را بررسی کرد. این بار انیمیشن با تمرکز بر هدف یک اسباب‌بازی از طریق نگاه وودی پیش رفت. طرفداران با طولانی‌ترین زمان از اولین فیلم در سال 1995، با این شخصیت‌های عروسکی آشنا شدند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های پیکسار و دیزنی

نقد و بررسی انیمیشن Lightyear

در نهایت، وودی تصمیم می‌گیرد که بانی و سایر اسباب‌بازی‌ها را ترک کند و با بو پیپ، که به تازگی معرفی شده است و جزو “اسباب‌بازی‌های گمشده” می‌باشد، باقی بماند. این پایان قطعی برای وودی، فیلم پنجم را در یک موقعیت جالب قرار می‌دهد. “داستان اسباب‌بازی 5” اولین فیلمی خواهد بود که با وودی آغاز می‌شود که در آن دیگر متعلق به یک بچه نیست. مگر اینکه از زمان پایان رویدادهای “داستان اسباب‌بازی 4” اتفاقی افتاده باشد. تا زمان اعلام رسمی جزئیات داستان، تاریخ انتشار Toy Story 5 ، یا انتشار تریلر، جزئیات بیشتر انیمیشن در حالت ابهام قرار می‌گیرند.

 

بازیگران انیمیشن داستان اسباب بازی ها 5

تاریخ انتشار Toy Story 5
بازیگران انیمیشن داستان اسباب بازی ها 5

صدای تام هنکس، که جزء اصلی مجموعه داستان اسباب‌بازی است، نقش وودی را زنده می‌کند و ما باید قطعاً منتظر بازگشت قطعی هنکس در نقش صداپیشگی باشید. در مصاحبه‌ای با Variety، پیت داکتر، مدیر ارشد خلاق پیکسار، اعلام کرد:

ما یک داستان دیگر از دنیای اسباب‌بازی داریم و وودی و باز در آن بازگشته‌اند.

قطعاً بدون هنکس، شخصیت وودی وجودی ندارد، بنابراین انتظار بازگشت بازیگر مذکور را داشته باشید.

تریلر Toy Story 5

تاکنون تریلر رسمی از این انیمیشن به انتشار نرسیده؛ اما طرفداران و فن‌پیج‌های این فرانچایز، یک کلیپ غیر رسمی از چیزی که در انتظار خواهیم داشت، منتشر کردند.

در ادامه تریلر غیر رسمی انیمیشن Toy Story 5 را خواهید دید:

حواشی و شایعات انیمیشن Toy Story 5

تاریخ انتشار Toy Story 5
حواشی و شایعات انیمیشن Toy Story 5

با توجه به محبوبیت و شهرت پیکسار در زمینه داستان‌گویی در انیمیشن‌ها، احتمالی وجود دارد که تجدید ملاقات وودی و باز در فیلم “Toy Story 5” لحظه‌ای فوق‌العاده و دل‌گرم‌کننده برای طرفداران باشد.

همانطور که اشاره شد، فیلم‌های اخیر مانند “لایتنر” برای پیکسار فروش بسیار بالایی نداشته‌اند و برخی افراد آنلاین به این نکته اشاره کرده‌اند که بازگشت شخصیت‌های کلاسیک مانند وودی و باز ممکن است ادامه‌ای غیرضروری و با خطرناک برای داستان آن‌ها باشد. با این حال، تنها زمان می‌تواند نشان دهد که چگونه این بازگشت در “Toy Story 5” پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *