تیزر رسمی فصل دوم سریال Loki منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

فصل دوم سریال محبوب لوکی، یکی از مهم‌ترین سریال‌های امسال و دنیای جدید MCU می‌باشد که چندی پیش تیزر رسمی فصل دوم سریال Loki منتشر شد.

در فصل دوم سریال آمریکایی “لوکی”، که بر اساس شخصیتی از کتاب‌های کامیکس مارول ساخته شده است، لوکی همراه با موبیوس و سایر اعضای Time Variance Authority همکاری کند تا در چندین جهان مختلف باشد. در ادامه می‌توانید تیزر فصل دوم لوکی که به انتشار رسیده را ببینید.

تیزر رسمی فصل دوم سریال Loki

مارول در شبکه‌های اجتماعی خود تیزری جدید با عنوان “گذشته. حال. آینده” از فصل دوم سریال Loki را منتشر کرد. در این تیزر، بخش‌های کوتاهی از فصل دوم سریال را می‌بینیم. با نزدیک‌تر شدن فصل دوم Loki، برخی از طرفداران متوجه شده‌اند که فصل جدید این سریال تحسین شده، یک سنت قدیمی استودیو مارول را برای نمایش‌های دیزنی پلاس به ارمغان می‌آورد که بسیاری از طرفداران آن را برای چند نسخه اخیر درخواست کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

تریلر فصل دوم سریال Loki منتشر شد

فصل دوم سریال Loki توسط استودیوهای مارول تولید می‌شود و اریک مارتین در آن نقش نویسنده اصلی را داراست. جاستین بنسون و آرون مورهد نیز به عنوان رهبران تیم کارگردانی در این فصل حضور داشته‌اند.

خلاصه داستان فصل دوم سریال Loki

تیزر رسمی فصل دوم سریال Loki
خلاصه داستان فصل دوم سریال Loki

فصل دوم لوکی به ادامه ماجراجویی خدای شرارت می‌پردازد. همانطور که در انتهای فصل اول نشان داده شد، سیلوی، کانگ را به قتل رساند و لوکی را به TVA بازگرداند. موبیوس لوکی را به یاد نمی‌آورد و لوکی سعی دارد تا با کمک او و سازمان TVA جلوی از هم پاشیدن دنیاهای چندگانه را بگیرد.

تاریخ انتشار فصل دوم سریال لوکی

تیزر رسمی فصل دوم سریال Loki
تاریخ انتشار فصل دوم سریال لوکی

فصل 2 Loki که قبلا بازگشت سیلوی را با ظاهری به روز تایید کرده است، از همان قالب 6 قسمتی فصل اول پیروی می‌کند و قرار است اولین قسمت خود را در اولین جمعه ماه اکتبر پخش کند. فصل دوم Loki قرار است در تاریخ 6 اکتبر 2023 (14 مهر 1402) در دیزنی پلاس منتشر شود.

در ادامه می‌توانید تیزر فصل 2 سریال لوکی ببینید:

فصل دوم سریال آمریکایی “لوکی” بر اساس شخصیت مارول کامیکس با همین نام ساخته شده است. این سریال در چارچوب دنیای سینمایی مارول (MCU) قرار دارد و با فیلم‌های این فرنچایز در ارتباط است.

در ادامه می‌توانید دومین تیزر رسمی فصل دوم Loki را ببینید:

تام هیدلستون نقش لوکی را از سری فیلم‌های مارول بازی می‌کند و گوگو امباتا-راو، وونمی موساکو، یوجین کوردرو، تارا استرانگ، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو و جاناتان میجرز نیز نقش‌های خود را از فصل اول این سریال ادامه می‌دهند.

در ادامه می‌توانید سومین تیزر فصل دوم لوکی را ببینید:

فصل دوم سریال “Loki” در کمتر از دو هفته دیگر منتشر خواهد شد و تیزر جدیدی از این عنوان اکنون در دسترس است. این تیزر نشان می‌دهد که شخصیت لوکی (با نقش‌آفرینی تام هیدلستون) درگیری خود با سازمان TVA را تجربه می‌کند. در فصل جدید، لوکی و موبیوس (اوون ویلسون) در تلاش هستند تا مسائل پیچیده‌ای که بوجود آمده را درست کنند.

کلام آخر

تیزر رسمی فصل دوم سریال Loki
تیزر فصل 2 Loki

با تمام سر و صدایی که پیرامون Marvel Studios & Disney+ در مورد تغییرات عمده در تقویم انتشار 2023/2024 و تأثیر آنها بر تعدادی از برنامه‌ها وجود دارد، طرفداران کاملاً مطمئن هستند که استودیو و پخش کننده ترجیح می‌دهند به تبلیغ فصل دوم بازگردند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تیزر رسمی فصل دوم سریال Loki چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *