جزئیاتی از داستان فصل دوم سریال لوکی فاش شد !

فصل دوم سریال لوکی به زودی منتشر می‌شود و اخیراً جزئیاتی از داستان فصل دوم سریال لوکی فاش شد که توجه طرفداران این فرانچایز را جلب کرد.

یک تهیه‌کننده برای فصل دوم سریال “لوکی” به تازگی روند اقدامات سیلوی پس از کشتن شخصیت “او که باقی می‌ماند” با بازی جاناتان میجورز در پایان فصل اول را فاش کرد. از زمانی که سیلوی در پایان فصل اول این شخصیت مرموز را کشت، طرفداران درباره سرنوشت او سوالاتی داشتند. به مدت کوتاهی پس از پخش پایانی فصل اول، بازیگر سیلوی، صوفیا دی مارتینو، اشاره کرد که شخصیت او به همه چیز شک و تردید خواهد داشت و حتی احساس گناه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جدول زمانی کامل لوکی در دنیای سینمایی مارول

جزئیات پخش تیزر مرموز فصل دوم سریال لوکی

جزئیاتی از داستان فصل دوم سریال لوکی

داستان فصل دوم لوکی

بخشی از راز آینده سیلوی به تازگی پاسخ داده شد زمانی که یک ویدیو کلیپ جدید نشان داد لوکی با بازی تام هیدلستون دوباره با سیلوی در یک رستوران مک‌دونالدز در دهه ۱۹۸۰ ملاقات می‌کند. به سبک معمول مارول، جزئیات بیشتری در مورد اینکه چرا او نه تنها در اطراف رستوران زندگی می‌کند بلکه در آنجا کار می‌کند، ارائه نشد.

در یک مصاحبه جدید با مجله Fast Company، تهیه‌کننده اجرایی فصل دوم سریال “لوکی”، کوین رایت، اظهار داشت که سیلوی با بازی صوفیا دی مارتینو، پس از کشتن “او که باقی می‌ماند” در فصل اول، چه کاری انجام داد.

جزئیاتی از داستان فصل دوم سریال لوکی
جزئیاتی از داستان فصل دوم سریال لوکی

رایت درباره یک گفت‌وگویی که با بازیگر در حین فیلم‌برداری قسمت ششم انجام داده بود، اعلام کرد که ماموریت سیلوی حاکمیت کامل بر عمرش را داشت و به آینده تفکر نمی‌کرد و سپس یک سوال بزرگی داشت: ب

عدا سیلوی به کجا خواهد رفت؟

اما پاسخ دی مارتینو این بود:

احتمالاً خیلی گرسنه خواهد بود.

رایت توضیح داد که آن‌ها به دنبال چیزی بودند که سیلوی تجربه نکرده باشد، بنابراین جذابیت وجود داشتن در مک‌دونالدز دهه ۱۹۸۰ به عنوان بهترین انتخاب برای او پس از کشتن “او که باقی می‌ماند” به نظر می‌رسید.

رایت گفت:

سوفیا دی مارتینو که سیلوی را بازی می‌کند، پس از کشتن “او که باقی می‌ماند” در فصل اول، چه کاری انجام داده است. رایت توضیح داد که سیلوی پس از انجام ماموریت خود به مدت چند دهه یا شاید قرنی در پی گرفتن انتقام بوده است و در این مدت به فکر آینده نبود.

فصل دوم سریال Loki

جزئیاتی از داستان فصل دوم سریال لوکی
جزئیاتی از داستان فصل دوم سریال لوکی

جالب است بدانید که همکاری استودیوهای مارول با مک‌دونالدز در واقع در ترتیب عکس از ترتیب معمول رخ داده است. رستوران مک‌دونالدز در سال ۱۹۸۲ قبل از اینکه تیم رسماً با زنجیره رستوران سریع السیر تماس بگیرد، در صورت نوشته فیلم به داستان اضافه شده است.

تهیه‌کننده اجرایی که در ابتدا نگران بود که مک‌دونالدز فکر کند آن‌ها چیزی طنزآمیز یا مسخره کننده را دنبال می‌کنند. اما وی اظهار داشت که آن‌ها در حقیقت داستانی را به صورت صادقانه و به عنوان یک نامه عاشقانه به حافظه‌های گذشته از طریق چشمان شخصیتی که همه‌ی نوآوری و شادی آن را به یاد خواهد آورد،

داستان فصل دوم لوکی

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *