همنواز

تریلر رسمی انیمیشن PAW Patrol: The Mighty Movie منتشر شد !

چندی پیش، کمپانی پارامونت، از انیمیشن جدید خودش را با انتشار تریلر رسمی انیمیشن PAW Patrol: The Mighty Movie به انتشار رساند.

تریلر انیمیشن The Mighty Movie که یکی از مهم‌ترین انیمیشن‌های کمپانی پارامونت است، به انتشار رسید. PAW Patrol یکی از انیمیشن‌های محبوب پارامونت می‌باشد که حدوداً ده سال از اولین پخش این مجموعه در Nickelodeon، می‌گذرد.

تریلر رسمی انیمیشن PAW Patrol: The Mighty Movie منتشر شد

حالا کمپانی پارامونت، تریلر رسمی PAW Patrol که تیم محبوب همه، به عنوان قهرمانان چهارپا نیرومند، آماده مبارزه با تیمی از ابرشروران می‌باشند را به انتشار رساند. تیم PAW Patrol در حال تعویض نشان‌های خود با شنل هستند. در فیلم جدید، توله‌ها با یک شهاب‌سنگ مرموز قدرتی فوق‌العاده بدست می‌آورند و هویت ابرقهرمانی به خود می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023 + [60 عنوان برتر سال 2023]

بهترین انیمیشن های کمدی جهان + 2023

این فیلم، بر اساس سریال محبوب و انیمیشن کودکان PAW Patrol ساخته شده است و با خط داستانی دلچسب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی خود، قصد دارد مخاطبان را به خود جذب کند. سریال اصلی که در سال 2013 در شبکه Nickelodeon پخش شد، به معرفی رایدر و تیم سگ‌های قهرمان جستجو و نجات PAW Patrol پرداخت. آنها مأموریت‌های جسورانه‌ای را برای حفاظت از Adventure Bay و مناطق اطراف آن به عهده می‌گیرند.

در ادامه می‌توانیدتریلر رسمی PAW Patrol را ببینید:

با موفقیت عظیم فیلم اول و فروش بیش از 135 میلیون دلار در سراسر جهان، با افزایش تاریخ اکران، هیجان هواداران به اوج خود رسیده است و فرصتی زودتر برای پیوستن به توله‌ها در ماجراجویی هیجان‌انگیز جدیدشان فراهم می‌شود. با بازگشت دوستان پشمالوی محبوب به پرده بزرگ در “PAW Patrol: The Mighty Movie”، آماده شوید تا سرگرمی بی‌نظیری را تجربه کنید.

درباره پخش و انتشار انیمیشن PAW Patrol

تریلر رسمی انیمیشن PAW Patrol: The Mighty Movie
تریلر PAW Patrol: The Mighty Movie

فیلم “PAW Patrol: The Mighty Movie” در تاریخ 29 سپتامبر 2023 در سینماهای ایالات متحده و کانادا اکران خواهد شد. این فیلم در مقابل دنباله ترسناک “Saw X” و حماسه علمی-تخیلی “The Creator” به نمایش در خواهد آمد. استودیوها ابتدا قرار دادند که فیلم در تاریخ 13 اکتبر 2023 اکران شود، اما به طور رسمی تاریخ اکران را دو هفته به جلو منتقل کردند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی انیمیشن PAW Patrol: The Mighty Movie چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *