پنه‌ لوپه کروز در فیلم Days of Abandonment حضور خواهد داشت ؛ خلاصه داستان + بیوگرافی

پنه‌ لوپه کروز در فیلم Days of Abandonment حضور خواهد داشت. این فیلم اقتباسی از رمان روزی که رهایم کردی اثر النا فرانته به کارگردانی ایزابلا کوشت خواهد بود.

پنه‌ لوپه کروز در فیلم روزی که رهایم کردی نقش‌آفرینی می‌کند. اخیراً پنه‌لوپه کروز در فیلم “فراری” (Ferrari) به کارگردانی “مایکل مان”، که در جشنواره ونیز نمایش داده شده با نقدهای مثبتی روبه‌رو شده است. حال وی در اقتباس سینمایی از رمان “روزی که رهایم کردی” (Days of Abandonment) نوشته النا فرانته و کارگردانی ایزابلا کوشت، نقش‌آفرینی خواهد کرد. در ادامه با جزئیات حضور پنه‌ لوپه کروز در اقتباس سینمایی از رمان Days of Abandonment همراه فیگار بمانید.

پنه‌ لوپه کروز در فیلم Days of Abandonment

روبرتو فائنزا یک فیلم بلند به نام “عشق پردردسر” (Troubling Love) براساس رمان “روزی که رهایم کردی” ساخته است. پنه‌ لوپه کروز در اقتباس سینمایی از رمان روزی که رهایم کردی حضور خواهد داشت. همچنین رمان “دختر گمشده” (The Lost Daughter) نوشته النا فرانته توسط کارگردان مگی جیلنهال به یک فیلم بلند تبدیل شده است که الیویا کولمن در آن نقش ایفا می‌کند.

پنه‌ لوپه کروز در فیلم Days of Abandonment
پنه‌ لوپه کروز در فیلم Days of Abandonment

شبکه HBO در سال ۲۰۱۸ سریال “دوست نابغه من” (My Brilliant Friend) را براساس رمانی با همین نام برگرفته از آثار فرانته پخش کرده است. در ابتدا برنامه بود که یک اقتباس تلویزیونی از رمان “روزی که رهایم کردی” با بازی ناتالی پورتمن ساخته شود، اما این بازیگر در ماه اوت سال ۲۰۲۱ از این پروژه جدا شده است. همچنین کوشت اخیراً به عنوان کارگردان فیلم‌هایی به نام “یک عشق” (Un Amor) و “زندگی من بدون من” (My Life Without Me) حضور داشته است.

خلاصه داستان Days of Abandonment

داستان رمان فرانته به نام “روزی که رهایم کردی” درباره زنی ایتالیایی به نام اولگا است که پس از ۱۵ سال زندگی مشترک، همسرش او را به خاطر زنی دیگر ترک می‌کند. گزارشی از «ورایتی» نشان می‌دهد که یک اقتباس سینمایی از این داستان در آمریکا در حال تهیه است و فیلمنامه آن توسط «لورنس کوریا» نوشته می‌شود.

بیوگرافی پنه‌ لوپه کروز

پنه‌ لوپه کروز در فیلم Days of Abandonment
پنه‌ لوپه کروز در فیلم Days of Abandonment

تاریخ تولد پنه‌لوپه کروز: 28 آوریل 1974 در مادرید، اسپانیا. از مهمترین افتخارات و اعتبارات او می‌توان به کاندید دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم “ولور”، کاندید دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل زن برای فیلم “نُه”، و دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم “ویکی کریستینا بارسلونا” اشاره کرد.

پنه‌لوپه کروز در سن ۱۵ سالگی توسط یک آژانس استعداد یابی شناخته شد. او در سن ۱۶ سالگی با حضور در تلویزیون، اولین کار بازیگری خود را آغاز کرد. در سن ۱۶ سالگی نیز با بازی در فیلم “خامون، خامون” (۱۹۹۲) وارد عرصه سینما شد و توانست توجه منتقدان را به خود جلب کند. در سال ۲۰۰۱، فیلم‌های “آسمان وانیلی” و “دمیدن” منتشر شدند که پنه‌لوپه کروز را به شهرت بیشتری رساندند و همچنین هر دو فیلم به موفقیت تجاری بین‌المللی دست یافتند.

حواشی و شایعه زندگی پنه‌ لوپه کروز

پنه‌ لوپه کروز در فیلم Days of Abandonment

همسر پنه‌لوپه کروز، خاویر باردم، بازیگر فیلم‌هایی نظیر “جایی برای پیرمردها نیست” و “زیبا” است.

جالب است بدانید او پس از بازی در فیلم “همه اسبهای زیباپ”، تصمیم گرفت که به عنوان یک گیاه‌خوار زندگی کند. در گذشته شایعه شده بود که کروز کلیه دستمزدهایش از فیلم “The Hi-Lo Country” را به معبد مادر ترزا در کلکته، هند اهدا کرده است، اما بعدها این خبر را تکذیب کرده است.

پنه‌لوپه کروز یک خواهر به نام مونیکا دارد که همچنان به عنوان یک بازیگر و مجری در اسپانیا فعالیت می‌کند. او در گذشته رابطه‌ای با تام کروز داشته است، اما این رابطه به پایان رسیده است. سلما هایک یکی از دوستان صمیمی پنه‌لوپه کروز است. علاقه زیادی به نگهداری گربه‌های خیابانی دارد و می‌تواند به چهار زبان انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی و فرانسوی صحبت کند. همچنان رابطه دوستانه‌اش با تام کروز را حفظ کرده است و او جزو اولین افرادی بود که به دیدن دختر تازه متولد شده تام کروز با نام سوری رفت.

علی رغم حضور مستمرش در آمریکا، او هنوز یک شهروند اسپانیایی است. گفته می‌شود بازی ویکتوریا ابیل در فیلم “Tie Me Up! Tie Me Down!” باعث شد او به بازیگری علاقه‌مند شود. پنه‌لوپه کروز دومین بازیگر در تاریخ اسپانیا است که برای دریافت جایزه اسکار نامزد شده است و اولین نفر که در حال حاضر همسرش است. او یکی از طرفداران سینمای بالیوود است و آرزو دارد روزی با شاهرخ خان در یک فیلم همکاری کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پنه‌ لوپه کروز در فیلم Days of Abandonment چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *