تریلر انیمیشن کوتاه Carl’s Date منتشر شد + شایعات و حواشی

انیمیشن Carl’s Date یک انیمیشن کوتاه از دیزنی می‌باشد که دنباله‌ای بر انیمیشن Up می‌باشد. دیزنی چندی پیش تریلر انیمیشن کوتاه Carl’s Date را منتشر کرد.

Carl’s Date، یک انیمیشن کوتاه آمریکایی محصول دیزنی می‌باشد. این فیلم توسط استودیو انیمیشن پیکسار تولید شد و باب پترسون به عنوان نویسنده و کارگردان و کیم کالینز به عنوان تهیه‌کننده آن فعالیت کردند. دیزنی چندی پیش، تریلر انیمیشن Carl’s Date را منتشر کرد.

تریلر انیمیشن کوتاه Carl’s Date منتشر شد

صداپیشگان اد اسنر و پترسون در این فیلم حضور دارند. داستان فیلم کوتاه Carl’s Date به قدمت‌های کارل فردریکسن، که توسط آسنر نقش‌آفرینی می‌شود، می‌پردازد. او به عنوان یک شخص مسن و تنها، به اولین قرار ملاقات خود پس از درگذشت همسرش، الی، می‌رود؛ اما کارل نمی‌داند که چگونه قرار ملاقات برگزار می‌شود و درگیر ماجراجویی‌های جالب و سرگرم‌کننده‌ای قرار می‌گیرد.

داگ، که همیشه یک دوست مفید بوده، وارد عمل می‌شود تا عصبانیت‌های کارل قبل از قرار ملاقات را آرام کند و نکات آزمایش‌شده و واقعی را برای دوستیابی به او ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023 + [60 عنوان برتر سال 2023]

بهترین انیمیشن های دیزنی تاریخ سینما + [2023]

در تاریخ چهارشنبه، 13 سپتامبر 2023، دیزنی اعلام کرده است که آخرین فیلم کوتاه پیکسار به نام “Carl’s Date” در دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. همچنین، همراه با اکران “Elemental”، این فیلم نیز در همان روز در سینماها به نمایش درخواهد آمد.

در ادامه می‌توانید تریلر دیزنی از انیمیشن کوتاه Carls Date را ببینید:

فیلم کوتاه‌های دیگری از مجموعه “Dug Days” همراه با فیلم کلاسیک اصلی “Up” در حال حاضر برای پخش در دیزنی پلاس در دسترس قرار دارند.

شایعات پخش و انتشار انیمیشن کوتاه Carl’s Date

تریلر انیمیشن کوتاه Carl's Date
تریلر انیمیشن Carl’s Date

در ابتدا، برنامه برای انتشار “قرار کارل” در روز ولنتاین سال جاری به دیزنی پلاس بود؛ اما دیزنی تصمیم گرفت انتشار آن را در دیزنی پلاس متوقف کند و آن را به عنوان یک ویژگی جایزه در اکران دیجیتال اخیر فیلم منتشر کند. با این تغییر در برنامه، “Carl’s Date” و “Elemental” همزمان در دو پلتفرم مختلف، یعنی دیزنی پلاس و سینماها، قابل دسترسی خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر انیمیشن کوتاه Carl’s Date چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *