تریلر رسمی فیلم The Royal Hotel منتشر شد + تاریخ انتشار

The Royal Hotel یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد که چندی پیش تریلر رسمی فیلم The Royal Hotel توسط Movie Trailers Source منتشر شد.

فیلم “The Royal Hotel” که دومین فیلم داستانی کارگردانی کیتی گرین است، با بازی نئون جسیکا هنویک و جولیا گارنر، تریلر فیلم The Royal Hotel به انتشار رسید.

تریلر رسمی فیلم The Royal Hotel منتشر شد

این فیلم، براساس مستند “Hotel Coolgardie” اثر پیت گلیسون در سال 2016، ساخته شده است که داستان دلخراش دو دختر جوان فنلاندی را در شهر کوچکی که با انزوا و خصومت حامیان محلی مواجه می‌شوند، روایت می‌کند. تریلر نشان می‌دهد که لیو و هانا (بازیگران هنویک و گارنر) با مخمصه‌ای مرموز روبرو می‌شوند که سفر کوله‌پشتی آنها را به میخانه‌ای می‌برد و همه چیز به طور ناگهانی از کنترل خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های درام تاریخ سینمای جهان + [2023]

در فیلم “The Royal Hotel”، لیو و هانا مجبور می‌شوند پس از تمام شدن بودجه سفرشان، مشاغلی را در وسط Outback برای خدمت به مشتریان انجام دهند. در ابتدا آنها این را به عنوان فرصتی برای غوطه‌ور شدن در فرهنگ محلی می‌بینند؛ اما شهر معدنی محلی به آنها تهدید می‌کند، زیرا پرخاشگری مردانه کنترل نشده است.

در ادامه می‌توانید تریلر The Royal Hotel را ببینید:

 

فیلم “The Royal Hotel” یک فیلم مهیج استرالیایی می‌باشد که در سال 2023 به کارگردانی کیتی گرین ساخته شده است. نویسنده فیلمنامه این فیلم اسکار ردینگ بوده است. بازیگرانی مانند جولیا گارنر، جسیکا هنویک، توبی والاس و هوگو ویوینگ در این فیلم حضور دارند.

درباره پخش و انتشار The Royal Hotel

تریلر رسمی فیلم The Royal Hotel
نخستین تریلر رسمی The Royal Hotel

کیتی گرین در همکاری با اسکار ردینگ، نویسنده فیلم “The Royal Hotel” بوده است. او مانند کارهای قبلی خود، فیلم را به جشنواره سالانه فیلم Telluride در اوایل سال جاری برده و در اولین نمایش آن، نقدهای قوی دریافت کرد. او در انتهای این ماه به جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو خواهد رفت تا آن را در کنار فیلم‌های دیگری مانند “Dumb Money”، “Next Goal Wins” و “Rustin”، که همکار حاضر در Telluride بوده است، ارائه دهد. با پایان اکران این تریلر در محدوده جشنواره، در نهایت در ماه آینده، در تاریخ 6 اکتبر، وارد سینماها خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم The Royal Hotel چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *