تریلر فیلم Quiz Lady منتشر شد + تاریخ انتشار

Quiz Lady یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 شبکه Hulu می‌باشد که چندی پیش تریلر فیلم Quiz Lady توسط استودیوی فاکس قرن 21 به انتشار رسید.

فیلم Quiz Lady یک فیلم کمدی آمریکایی می‌باشد که کارگردانی آن را جسیکا یو بر عهده داشته است. نویسندگی این فیلم را نیز جن دی آنجلو بر عهده گرفته بود. این فیلم، محصول مشترک استودیوی فاکس قرن 20 و Hulu می‌باشد که چندی پیش، تریلر فیلم سینمایی Quiz Lady به انتشار رسید.

تریلر فیلم Quiz Lady منتشر شد

در این فیلم، ساندرا اوه، آکوافینا، جیسون شوارتزمن، تونی هیل، هالند تیلور و ویل فرل در نقش‌های مختلف حضور دارند. Hulu در حال آماده شدن برای انتشار کمدی کاملاً جدید خود، یعنی فیلم Quiz Lady است. این فیلم، سفری غیرقابل پیش بینی درباره زن و شوهری که سعی می‌کنند از طریق روش‌های غیر متعارف بهترین کار را برای خانواده خود انجام دهند را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینمای جهان + [2023]

مادری خود را بیش از حد در بدهی‌های قمار غوطه ور کرده است و این به دخترانش بستگی دارد که او را از مشکلی که دارد خلاص کنند. با این حال، فوریت آنها برای به دست آوردن پول، آنها را به یک سفر جاده‌ای سوق می‌دهد که در آنجا باید نمایش‌های مختلف فیلم را دنبال کنند تا پول به دست آورند.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی Quiz Lady را ببینید:

بازیگران اصلی در کمدی جدید Hulu، بینندگان را با خود همراه می‌کنند؛ اما بازیگران مکمل چند شگفتی خاص خود را دارند. جسیکا یو، کارگردانی Quiz Lady را برعهده داشت که تبدیل به بزرگترین فیلمی خواهد شد که فیلمساز در این مقطع از زندگی حرفه‌ای خود ساخته است.

درباره پخش و انتشار فیلم The Creator

تریلر فیلم Quiz Lady
نخستین تریلر Quiz Lady

فیلم “Quiz Lady” در تاریخ 7 ژوئن 2022 در لس آنجلس به تصویربرداری پرداخته شد و تا تاریخ 22 ژوئیه 2022 تولید آن ادامه یافت. همچنین، بخشی از تولید این فیلم در نیواورلئان نیز صورت خواهد گرفت.

هالند تیلور، جیسون شوارتزمن، تونی هیل و ویل فرل در حین شروع تولید، به عنوان بازیگران اصلی این فیلم مشخص شدند. Quiz Lady برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در تاریخ 9 سپتامبر 2023 برنامه‌ریزی شده و پس از آن، قرار است توسط استودیو قرن بیستم از طریق پلتفرم Hulu در تاریخ 3 نوامبر 2023 به صورت گسترده منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر فیلم Quiz Lady چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *