شانس کسب نامزدی بهترین فیلمنامه اورجینال توسط Barbie ؛ فشارات برادران وارنر

شانس کسب نامزدی بهترین فیلمنامه اورجینال توسط Barbie در پی وسواسی که برادران وارنر دارند به تازگی بسیار جنجالی شده و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

باربی امیدوار است که سایه‌های صورتی را به نود و ششمین جوایز اسکار بیاورد، زیرا فشارات برادران وارنر برای فیلم نامزدی اسکار فیلم Barbie و تایید کمپین آ‌ن‌ها برای این فیلم، باعث می‌شود تا باربی برای بهترین فیلمنامه اصلی مورد توجه قرار گیرد. حالا شانس فیلم Barbie برای دریافت اسکار 2023 در ابهام قرار گرفته است.

شانس کسب نامزدی بهترین فیلمنامه اورجینال توسط Barbie

بر اساس ورایتی، برادران وارنر با ارائه فیلمی برای بهترین فیلمنامه اورجینال که اگر موفق شود، گرتا گرویگ کارگردان و شریک زندگی/خلاقش نوآ بامباخ را تایید می‌کند، قصد خود را برای پیشبرد چشم انداز اسکار باربی تایید کرد. این تایید پس از آن اعلام شد که برادران وارنر مطمئن نبودند که باربی را برای بهترین فیلمنامه اصلی یا بهترین فیلمنامه اقتباسی ارسال کنند.

این سردرگمی به دلیل این واقعیت است که باربی بر اساس مجموعه عروسک‌های مد همنام متل ساخته شده است، بنابراین آن را به یک اقتباس تبدیل کرده است. با این حال، بیشتر داستان فیلم توسط گرویگ و باومباخ ساخته شده است که نشان می‌دهد فیلمنامه‌ای اصلی است.

شانس کسب نامزدی بهترین فیلمنامه اورجینال توسط Barbie
شانس کسب نامزدی بهترین فیلمنامه اورجینال توسط Barbie

فشارات برادران وارنر برای فیلم نامزدی اسکار فیلم Barbie

اگر باربی نامزد بهترین فیلمنامه اصلی شود، چهارمین بار برای گرویگ خواهد بود که به لطف کمدی فانتزی میلیارد دلاری، رکورد پردرآمدترین فیلم ساخته شده توسط یک کارگردان زن را شکست. گرویگ پیش از این برای فیلم لیدی برد در سال 2016 برنده جایزه اسکار شده بود و نامزد بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اصلی شد.

او همچنین به لطف تلاش بلند خود، زنان کوچک در سال 2019، نامزد بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. در حالی که نام اصلی برای پیش‌سازهای انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) در ژانویه آینده باقی می‌ماند، آکادمی می‌تواند در طول فرآیند رای‌گیری، باربی را به دسته اقتباس‌شده تغییر دهد، زیرا این کار را برای فیلم‌هایی مانند Moonlight 2016 انجام داده است.

شانس کسب نامزدی بهترین فیلمنامه اورجینال توسط Barbie
شانس فیلم Barbie برای دریافت اسکار 2023

آیا مارگو رابی مانند رایان گاسلینگ شانس اسکار را دارد؟

شانس کسب نامزدی بهترین فیلمنامه اورجینال توسط Barbie
شانس فیلم Barbie برای دریافت اسکار 2023

علاوه بر این، برادران وارنر فاش کرد که رایان گاسلینگ، بازیگر نقش کن در باربی در کنار مارگو رابی، برای بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد شده است. بازی گاسلینگ در نقش کن از نظر بسیاری از منتقدان قانع‌کننده و قابل باور بود و این بازیگر کانادایی به عنوان یکی از بهترین جنبه‌های فیلم شناخته شد. در صورت نامزدی، این سومین جایزه اسکار گاسلینگ خواهد بود، که قبلاً برای ایفای نقش در فیلم‌های نیمه نلسون در سال 2006 و لالا لند در سال 2016 برای بهترین بازیگر مرد نامزد شده بود.

هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه رابی که در نقش باربی کلیشه‌ای بازی می‌کرد، برای بهترین بازیگر زن نامزد خواهد شد یا خیر وجود ندارد. اگر باربی برای دریافت نامزدی بهترین فیلم ارسال شود و با موفقیت نامزد دریافت جایزه شود، رابی با توجه به اینکه او تهیه کننده فیلم است، برای آن جایزه نیز رقابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص کسب نامزدی بهترین فیلمنامه اورجینال توسط Barbie چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *