به گریه افتادن مردان در پشت صحنه سخنرانی باربی‌های فیلم barbie [+جزئیات]

به تازگی خبری تحت موضوع به گریه افتادن مردان در پشت صحنه سخنرانی باربی‌های فیلم barbie به انتشار رسیده است که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

گرتا گرویگ: سخنرانی باربی‌های فیلم Barbie حتی مردان را در صحنه فیلمبرداری به گریه انداخت؛ مونولوگ آمریکا فررا 30 تا 50 بار برداشت شده است. مونولوگ طولانی آمریکا فررا در فیلم باربی Barbie حتی بازیگران مرد را احساساتی کرده.

گریه مردان در پشت صحنه فیلم باربی

گریه کردن در پشت صحنه فیلم barbie

گرویگ می‌گوید: هنگامی که آمریکا سخنرانی بی‌نقص را ارائه می‌داد، من داشتم هق‌هق می‌کردم، و بعد نگاهی به اطراف انداختم و دیدم که در صحنه گریه می‌کنند. مردها هم گریه می‌کردند چون سخنرانی خودشان را داشتند و حس می‌کردند نمی‌توانند ارائه‌اش کنند، می‌دانید؟

فررا پیش‌تر در مصاحبه با ونیتی فیر گفته بود که فیلمبرداری این مونولوگ دو روز طول کشیده است: شاید 30 تا 50 بار اجرایش کردم، از اول تا آخر. در پایان،آریانا گرینبلات دیگر بازیگر فیلم مونولوگ را برای من از بر خواند چون به دفعات اجرایش کرده بودم و او به خاطر سپرده بود.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی مارگو رابی ؛ باریگر نقش باربی کیست؟

حکم زندان برای بوراک دنیز + پیراهن صورتی او برای چالش باربی

گریه مردان در پشت صحنه فیلم باربی
گریه کردن در پشت صحنه فیلم barbie

گریه در پشت صحنه سخنرانی فیلم باربی

اضافه می‌کند: هیچ یک از ما با این حس که باید رشد کند و به لحظه بزرگ برسد تا در آن گریه کنید یا به حدی بخندید که به گریه بیفتید، وارد این صحنه نشدیم. هیچ نشانه‌ای برای هدف گرفتن وجود نداشت. بیشتر لحظه به لحظه اتفاق می‌افتاد. در واقع، هر برداشت بسیار متمایز بود. برداشت‌هایی وجود داشت که به خشم تیدیل شد.

برداشت‌هایی وجود داشت که به خنده متمایل می‌شد. واقعاً در طول فیلمبرداری شکل پیدا کرد. مسئله فقط این بود که در لحظه حاضر بمانیم و ببینیم واقعاً کلمات صحنه را به کجا می‌برند.

گریه مردان در پشت صحنه فیلم باربی
گریه در پشت صحنه سخنرانی فیلم باربی

گرویگ در قسمت دیگری از گفتگو با آتلانتیک از پایان فیلم نیز می‌گوید. باربی وقتی به انتها می‌رسد که باربی‌لند ترکیبی از مردسالاری کن و آرمانشهر فمینیستی باربی می‌شود.

رویگ می‌گوید:

شاید برای کن‌ها کمی بهتر باشد. نباید به مردم گفت که چگونه به موضوعات نگاه کنند، اما در آخر فیلم، طراحی صحنه بعضی از دلبستگی‌های کن را وارد باربی‌لند می‌کند.

به عنوان مثال، کمال به زیبایی ترکیب همه‌چیز با هم نیست. به یاد دارم زمانی که می‌خواستیم صحنه پایانی را فیلمبرداری کنیم، وقتی همه وارد صحنه شدیم، فکر می‌کردیم که که این زیباترین فیلمی است که تا به حال ساخته شده.

گریه کردن در پشت صحنه فیلم barbie

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *