هانده ارچل با بازیگری اش در سریال شخصی دیگر حاشیه ساز شد!

انتقاد مردم از بازیگری هانده ارچل در سریال شخصی دیگر خبر ساز شد. هانده ارچل که در سریال شخص دیگر بازی می‎‎‎‎‎‎کند این‎‎‎‎‎بار با بازیگری‎‎‎‎‎اش تیتر خبرها شد.

سریال شخصی دیگر (Bambaşkabiri) با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز هر هفته از شبکه Fox ترکیه پخش می‎‎‎‎‎‎‎‎شود که تا کنون 2 قسمت آن پخش شده است. داستان این سریال درمورد دادستان، لیلا گدیز است که به تازگی به استانبول منتقل شده است. او با اخبارگوی معروف، کنان آشنا می‎‎‎‎‎‎شود و..

انتقاد مردم از بازیگری هانده ارچل در سریال شخصی دیگر

هانده ارچل پس از سریال تو درم را بزن که از شبکه Fox پخش شده بود این‎‎‎‎‎‎‎‎بار با سریال شخصی دیگر به تلوزیون برگشت. او در این سریال با هم‎‎‎‎‎‎‎‎بازی سابقش بوراک دنیز ایفای نقش میکند. هانده و بوراک قبلا در سریال عشق حرف حالیش نمیشه بایکدیگر هم‎‎‎‎‎‎‎‎بازی بودند.

هانده ارچل که گفته می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شد پس از سریال رمانتیک_کمدی تو درم را بزن، در کلاس های بازیگری در امریکا شرکت می‎‎‎‎‎‎‎‎‎کند، بازهم با بازیگری‎‎‎‎‎‎‎‎‎اش مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. به گفته کاربران فضای مجازی، بازی او در سریال مصنوعی بوده و در نقش خود غرق نشده است.

بازیگری هانده ارچل در سریال شخصی دیگر

حضور هانده ارچل در کلاسهای بازیگری

هانده ارچل که بازیگری‎‎‎‎‎‎‎‎اش در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفته است، یک سال است که با ابراهیم چلیک، 10 ساعت در هفته تمرین بازیگری می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کند؛ او همچنین دروس زبان بدن، آواز خواندن و فن بیان را آموزش می‎‎‎‎‎‎بیند. علاوه بر این هانده ارچل در کلاس های آنلاین برخی از بازیگران خارجی نیز شرکت میکند.

حمایت کارگردان سریال شخصی دیگر از هانده ارچل

پس از حاشیه هایی که برای بازیگری هانده ارچل در سریال شخصی دیگر ایجاد شد، کارگردان این سریال NeslihanYesilyurt با گذاشتن استوری در صفحه اینستاگرامش از هانده ارچل حمایت کرد؛ او نوشت: با تو به دنبال یک داستان جدید رفتن و جنگیدن خیلی زیباست .

انتقاد مردم از بازیگری هانده ارچل در سریال شخصی دیگر
حمایت کارگردان سریال شخصی دیگر از هانده ارچل

فروش خارجی سریال شخصی دیگر

سریال شخصی دیگر با عنوان جدید عشقی دیگر (Another Love) فروش خارجی داشته است.

انتقاد مردم از بازی هانده ارچل در سریال شخصی دیگر

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *