برندهای معروف استایل های هانده ارچل در سریال جدیدش با نام Bambaşka Biri

با برند استایل های هانده ارچل در سریال Bambaşka Biri (یک شخص متفاوت) که در آن با بوراک دنیز پارتنر است، در ادامه آشنا شوید.

استایل های هانده ارچل در سریال یک شخص متفاوت بسیار مورد توجه مخاطب قرار گرفت. هانده ارچل بازیگر زیبای ترکیه، در این سریال نقش دادستان لیلا گیدیز را ایفا می‌کند. در جریان حل یک پرونده جنایی، با کنان اوزترک یک خبرنگار و مجری مشهور ترکیه برخورد می‌کند. بهترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل در فیگار آشنا شوید.

برند استایل های هانده ارچل در سریال Bambaşka Biri

نام برند استایل های هانده ارچل در سریال یک شخص متفاوت :


اخبار جدید از هانده ارچل:

استایل دادستان هانده ارچل از نظر شما چطور بود؟ در سریال یک شخص متفاوت، هانده ارچل به شخصیت لیلا گدیز یک دادستان عمومی بی پروا جان می‌بخشد. هنگامی که لیلا بعد از سه سال برای انجام وظیفه به استانبول باز می‌گردد، یک پرونده قتل مرموز و چالش برانگیز برای او در نظر گرفته می‌شود.

در جریان تحقیقات، مسیر او با خبرنگار مشهور و مجری موفق تلویزیون، کنان اوزترک (با بازی بازیگر جذاب ترک بوراک دنیز) گره می‌خورد. لیلا که برای شناخت بیشتر کنان به او نزدیک شده است، از طریق این آشنایی، مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند.

استایل دادستان هانده ارچل
استایل دادستان هانده ارچل

با اطلاع از روز و ساعت پخش سریال ترکی Bambaşka Biri به تماشای این سریال جذاب جنایی ترکی بنشینید. یک تهیه کننده معروف ترک، بعد از تماشای قسمت 1 سریال یک شخص متفاوت، نسبت به ساخت این سریال انتقاد کرد. متن کامل انتقاد او را در لینک زیر از فیگار بخوانید:

این سریال ابتدا قرار بود با نام غریبه درونم (İçimizdeki Yabanci) نمایش داده شود، اما نام آن به دو غریبه (İki Yabanci) تغییر پیدا کرد؛ نهایتا Bambaşka Biri اسم نهایی سریال شد. فهرست بازیگران سریال ترکی Bambaşka Biri و بیوگرافی آن‌ها در مقاله پیوست شده برای شما تهیه شده است.

بیشتر بخوانید:

آیا شما برند استایل های هانده ارچل در سریال Bambaşka Biri را میشناختید؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *