در قسمت 97 سریال ترکی خواهران و برادران چه اتفاقاتی افتاد؟

در قسمت 97 سریال ترکی خواهران و برادران (Kardeşlerim) چه اتفاق‌هایی افتاد؟ این قسمت نیز ریتینگ بالایی به دست آورد و در صدر بود.

خلاصه قسمت 97 سریال خواهران و برادران را در ادامه بخوانید. سو بورجو، انور سعید یاران، لیزگه جومرت و … از بازیگران اصلی این سریال هستند. این سریال درام نوجوانانه در ایران نیز بسیار پرطرفدار است.

قسمت 97 سریال ترکی خواهران و برادران

Kardeşlerim yine çok konuşuldu, yine çok izlendi! Eren ailesine büyük sürpriz!

او انواع و اقسام بهانه‌‌ها را برای اخراج آن‌ها از مدرسه پیدا می‌کند. سارپ برای سهولت در کار مادرش، الفاظ توهین آمیز به مادرش بر دیوارهای مدرسه را با رنگ پوشش داد و تقصیر را به گردن آن‌ها انداخت.

هنگامی که بچه‌ها در آستانه اخراج از مدرسه هستند، آکیف مداخله می‌کند و شووال را تهدید می‌کند که آنچه می‌داند را بازگو می‌کند. بچه‌ها با وجود اینکه نمی‌خواهند در مدرسه می‌مانند. با این حال، هیچ استراحتی برای شووال وجود ندارد. سادو به در خانه‌اش می‌آید و پول می‌خواهد.

Kardeşlerim yine çok konuşuldu, yine çok izlendi! Eren ailesine büyük sürpriz!

شووال به گمان اینکه آکیف او را فرستاده، او را اخراج می‌کند. سادو با سوزان تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که حقیقت مرگ شوهرش را به او می‌گوید و قرار ملاقات می‌گذارد. شنگول و اورهان با یک شگفتی بزرگ روبرو می‌شوند. مادر اورهان بعد از سال‌ها به در خانه آن‌ها می‌آید.

داستان قسمت 97 سریال خواهر و برادرانم به طور خلاصه از این قرار بود. در رابطه با این سریال هر آنچه که باید بدانید، در لینک‌های ذیل قرار گرفته است:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *