تاریخ انتشار اوپنهایمر تغییر کرد ؛ منتشر شدن نسخه اصلی فیلم اوپنهایمر

طرفداران فیلم Oppenheimer بسیار منتظر نسخه دیجیتالی این فیلم هستند؛ اما با تغییر تاریخ انتشار اوپنهایمر صبر آن ها لبریز شده است.

اگرچه از اکران همزمان “Oppenheimer ” با فیلم “باربی” یک ماه گذشته است؛ اما طرفداران با شوق و بی‌صبری منتظر منتشر شدن نسخه اصلی فیلم اوپنهایمر هستند. با این وجود به نظر می‌رسد که انتشار آن کمی دیرتر از آنچه انتظار می‌رود صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: فروش «اپنهایمر» از 940 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی گذشت

تاریخ انتشار اوپنهایمر

با توجه به اظهارات مت بلونی، عضو خبرنامه Puck، همکاری کریستوفر نولان با یونیورسال به دلیل تمایل او به اکران فیلم با بازه زمانی ۱۲۰ روزه بوده است. در واقع بنابر قرارداد یونیورسال و پیکاک، فیلم باید دقیقا 120 روز بعد از اکران در سینماها به این سرویس استریم اضافه شود.

قرارداد با پیکاک همچنین شرایطی دارد که فیلم‌های یونیورسال باید حداکثر تا چهار ماه پس از بازه زمانی ۱۸ ماهه، استریم خود را در پلتفرم پیکاک نگه دارند، تا اینکه در ۱۰ ماه میانی از طریق سرویس‌های دیگر قابل اجاره یا خریداری شوند.

در صورت پیشرفت طبق برنامه، “Oppenheimer” باید در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) که همزمان با روز شکرگزاری در آمریکا است، شروع به پخش آنلاین کند. نسخه دیجیتال و بلوری نیز می‌توانند بر اساس الگوهای قبلی فیلم‌هایی که حداقل چند هفته پس از انتشار در پلتفرم‌های دیجیتالی به رسانه‌های فیزیکی عرضه می‌شدند، در اواخر ماه نوامبر منتشر شوند.

تاریخ انتشار اوپنهایمر

فیلم جدید کریستوفر نولان به نام “Oppenheimer” در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) در سینماها به نمایش درآمد. این تاریخ تقریباً دو هفته قبل از سالروز بمباران هیروشیما با بمب اتم است. نولان معمولاً فیلم‌های خود را در اواسط ماه ژوئیه اکران می‌کند و تاریخ اکران عمومی فیلم “Oppenheimer” نیز در همان زمان است.

فیلم‌هایی مانند “شوالیه تاریکی”، “تلقین”، “شوالیه تاریکی برمی‌خیزد” و “دانکرک” نیز در همین آخر هفته از ماه ژوییه اکران شده بودند و با استقبال گسترده‌ای از سمت سینماگردانان و علاقه‌مندان همراه بودند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *