رکوردشکنی فصل دوم سریال لوکی ؛ دومین سریال پربیننده دیزنی پلاس!

هفته گذشته، قسمت ابتدایی فصل دوم سریال لوکی منتشر شد. پس از انتشار تنها یک قسمت از این سریال محبوب شاهد رکوردشکنی فصل دوم سریال لوکی هستیم.

پخش اولین قسمت از فصل دوم سریال محبوب «Loki»، رکوردهای جدیدی را برای خود و سرویس استریم «دیزنی پلاس» به ثبت رساند. فصل دوم «Loki»، بازگشت پیروزمندانه‌ای به پلتفرم «Disney+» داشت و رکوردهای قبلی تماشا در این پلتفرم استریم را شکست.

بیشتر بخوانید: امتیاز فصل دوم لوکی منتشر شد

رکوردشکنی فصل دوم سریال لوکی

روز گذشته، «Deadline» گزارش داد که اپیزود اول از فصل دوم سریال «Loki» در سه روز اول عرضه، توانسته 10.9 میلیون بازدید به دست آورد. پیش از این تنها قسمت اول فصل سوم سریال «Mandalorian» در سال 2023 از مرز 10 میلیون بازدید عبور کرده بود. این آمار نشان می‌دهد که قسمت ابتدایی فصل 2 این سریال، 872 میلیون دقیقه تماشا شده است.

رکوردشکنی فصل دوم سریال لوکی

رکورد فصل 2 لوکی یک اتفاق هیجان‌انگیز برای این پلتفرم است و نشان می‌دهد که این استودیو تا چه اندازه می‌تواند با سریال‌های مارول، بازدید زیادی کسب کند. در گذشته، ارائه آمار بینندگان در سرویس‌های استریم متداول نبود؛ اما این روند، در حال افزایش است و اخیراً دیزنی برای دستیابی به آمار و ارقام دقیق، مدت زمانی که یک سریال تماشا می‌شود را بر مدت زمان هر قسمت سریال (معمولاً بین 30 تا 45 دقیقه) تقسیم می‌کند و از این اعداد به عنوان آمار استفاده می‌کند.

در فصل دوم سریال «Loki»، ما شاهد همکاری لوکی با شخصیت‌هایی مانند موبیوس ام. موبیوس، هانتر B-15 و سایر اعضای اداره «TVA» هستیم. این فصل، در دنیای سینمایی مارول (MCU) رخ می‌دهد و با فیلم‌های این فرنچایز پیوند دارد. فصل دوم نیز توسط استودیو مارول تولید شده و اریک مارتین به عنوان نویسنده اصلی و جاستین بنسون و آرون مورهد به عنوان کارگردانان اصلی این سریال فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *