جدیدترین تریلر Call of Duty: Modern Warfare 3 با تمرکز ویژگی‌های انحصاری نسخه PC منتشر شد

امروز جدیدترین تریلر Call of Duty: Modern Warfare 3 با تمرکز ویژگی‌های انحصاری نسخه PC منتشر شد و بسیاری از طرفداران را هیجان‌زده کرد.

گویا پیش نمایش جدید بازی کالاف دیوتی MW3 نشان می‌هد که این بازی تفاوت‌های بسیاری را با دیگر نسخه‌های خود دارد. برخی از کابران گفته‌اند که نسخه PC این بازی با نسخه‌ی PS4 و PS4 Pro بسیار فرق می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مشخصات سیستم مورد نیاز Call of Duty: MW3 اعلام شد

نقشه جدید Call of Duty Warzone با نام Urzikstan معرفی شد

جدیدترین تریلر Call of Duty: Modern Warfare 3

یک ماه قبل از انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، شرکت Activision یک تریلر جدید از این بازی را منتشر کرد. این تریلر بر روی ویژگی‌های نسخه PC بازی تمرکز دارد و از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از رزولوشن 4K، نمایشگرهای Ultra-Wide، قابلیت DLSS 3.0 و Reflex اشاره کرد. در ادامه تریلر منتشر شده را ببینید:

نسخه PC بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 که توسط استودیو Beenox توسعه داده شده است، بیش از 500 گزینه سفارشی‌سازی، سیستم ضد تقلب RICOCHET و Nvidia RTX را ارائه می‌دهد. مانند نسخه سال گذشته، این عنوان نیز در Battle.net و استیم قابل دسترسی خواهد بود و به نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند از یک پورت قدرتمند دیگر برخوردار باشند. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم چقدر سیستم ضد تقلب در حالت چندنفره قوی عمل خواهد کرد.

زامبی ها در Call of Duty: Modern Warfare 3

حالت زامبی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به شدت تغییراتی را به همراه دارد، اما ممکن است بهتر از نسخه‌های قبلی مبتنی بر مراحل باشد.

جدیدترین تریلر Call of Duty: Modern Warfare 3

حالت زامبی در بازی Call of Duty یک تاریخچه‌ی پر سر و صدا و جذابیت بسیاری را برای طرفداران این بازی داشته است. این حالت ابتدا به عنوان یک حالت مخفی شروع شد که بازیکنان تنها پس از تکمیل کردن حمله Call of Duty: World at War می‌توانستند آن را باز کنند.

حالت زامبی به سرعت به یکی از مهم‌ترین نقاط قوت بازی به بدل شد و در طی چند DLC شگفت‌انگیز، پایه‌هایی را برای چیزی بسیار ویژه‌تر فراهم کرد. اکنون، حالت زامبی Call of Duty یکی از محبوب‌ترین جنبه‌های این مجموعه است و اکتیویژن در آینده با بازی آتی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای اولین بار قصد دارد، بیشتر وارد دنیای Modern Warfare شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *