تریلر فیلم Bad Behavior منتشر شد

چندی پیش، تریلر فیلم Bad Behavior با هنرنمایی جنیفر کانلی منتشر شد. این فیلم، یکی از موردانتظارترین فیلم‌های ماه آینده است.

«آلیس انگلرت»، دختر جین کمپیون که پیش از این در فیلم «قدرت سگ» نیز نقش آفرینی کرده بود، فیلم «Bad Behavior» را به عنوان اولین فیلم بلندش ساخته است. این فیلم در ماه نوامبر، در سینماهای نیوزلند به روی پرده سینما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023

تریلر فیلم Bad Behavior منتشر شد

فیلم Bad Behavior برای اولین بار در جشنواره ساندنس سال گذشته به نمایش درآمد؛ اما نقدهای مثبتی دریافت نکرد. حالا کمپانی «Protagonist Pictures»، پس از گذشت تقریباً یک سال از اکران خصوصی فیلم، تریلر فیلم بدرفتاری را منتشر کرد.

از بازیگران این فیلم، می‌توان به «جنیفر کانلی»، «دریا نکراسووا»، «مارلون ویلیامز»، «آنا اسکاتنی»، «کارن گیل»، «الستر سوول» و «بن ویشا» اشاره کرد. فیلم «بدرفتاری» در حال حاضر در وبسایت «راتن تومیتوز» با امتیاز 42% بر اساس 38 نقد رتبه‌بندی شده است.

داستان فیلم Bad Behavior

این فیلم، یک کمدی سیاه درباره «لوسی»، یک بازیگر در برنامه‌های کودک است که تلاش می‌کند تا در خلوتگاهی تحت «رهبری ایلان» خود را پیدا کند. در همین حال، او به طور همزمان با دختر بدلکاری به نام «دیلن» آشنا شده و وارد رابطه پیچیده و آشفته‌ای با او می‌شود.

تاریخ اکران Bad Behavior

فیلم «Bad Behavior»، برای نخستین بار در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در تاریخ 21 ژانویه 2023 (1 بهمن 1401) به نمایش درآمد. در تریلر Bad Behavior  «جنیفر کانلی» عازم سفر است؛ طبق‌برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این فیلم از ابتدای ماه نوامبر 2023 (10 آبان 1402)، در نیوزلند اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *