تریلر رسمی فیلم Freud’s Last Session منتشر شد

شب گذشته، کمپانی «سونی پیکچرز کلاسیک» نخستین تریلر رسمی فیلم Freud’s Last Session با بازی «آنتونی هاپکینگز» و «متیو گود» را منتشر کرد.

«Sony Pictures Classics»، با انتشار تریلر فیلم آخرین جلسه فروید ، برنامه اکران فیلم درام عاشقانه خود را با بازی «آنتونی هاپکینز» و «متیو گود» که رابطه بین روانکاو «زیگموند فروید» و «سی اس لوئیس» را نشان می‌دهد، قطعی کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023


تریلر رسمی فیلم Freud’s Last Session منتشر شد

این فیلم، دو روز پس از حمله هیتلر به لهستان را نشان می‌دهد؛ جایی که فروید به دنبال حضور نیروهای نازی در سرزمینش از وین اتریش می‌گریزد. این فیلم بر اساس نمایشنامه «مارک سنت ژرمن» ساخته شده است.

«متیو براون» وظیفه کارگردانی فیلم «آخرین جلسه فروید» را بر عهده داشته است. «لیو لیزا فرایز» و «جودی بالفور» از دیگر بازیگران تأیید شده این فیلم هستند.

«Sony Pictures Classics» حق پخش فیلم درام «Freud’s Last Session» را خریداری کرده و در تاریخ 22 دسامبر 2023 برابر با 1 دی ماه 1402 اکران عمومی خواهد شد. این فیلم که توسط «آلن گریزمن»، «ریک نیکیتا»، «مگ تامسون» و «هانا لیدر» تهیه شده درباره ملاقات «سی‌اس لوئیس» و «زیگموند فروید» بوده که مناظره آن‌ها در مورد خدا و بحث‌هایی درباره ماهیت روابط آن‌ها با افراد را نشان می‌دهد.

فیلمبرداری این فیلم که محصول مشترک ایرلند و بریتانیاست در سه ماه پایانی سال 2022 در شهر لندن توسط «بن اسمیتارد» انجام شده است. «بن اسمیتارد» قبلاً در فیلم «پدر» (Father) با «هاپکینز» همکاری کرده بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: Deadline

 

نظر شما درباره‌ی تریلر رسمی فیلم Freud’s Last Session چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *