تماشا کنید: مسخره بازی جدید آنتونی هاپکینز ؛ Sushi made me do it [+فیلم]

آنتونی هاپکینز پیرمرد دوست داشتنی سینمای جهان ویدئویی از خودش منتشر کرده است. در ادامه مسخره بازی جدید آنتونی هاپکینز را ببینید.

آنتونی هاپکینز ویدئویی در صفحه اینستاگرامش پخش کرده است، او در حالی که چانه‌اش را بین چاپستیک قرار داده از خودش فیلم گرفته است در کپشن این ویدیو نوشته:

Sushi made me do it (سوشی مرا وادار به انجام آن کرد).

مسخره بازی جدید آنتونی هاپکینز

آنتونی هاپکینز و چاپستیک

هاپکینز در سال ۱۹۹۳ از طرف الیزابت دوم لقب شوالیه را کسب کرد و در سال ۲۰۰۳ ستاره‌ای با نامش در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود نصب شد. این شوالیه با مسخره بازی جدیدش توجه خیلی از کاربران را جلب کرده است.

مسخره بازی جدید آنتونی هاپکینز

فیلم مسخره بازی با چوب غذا خوری آنتونی هاپکینز

مسخره بازی آنتونی هاپکینز با چاپستیک :

سر فیلیپ آنتونی هاپکینز در ۳۱ دسامبر ۱۹۳۷ در ولز به دنیا آمده است. او در طول شش دهه فعالیت حرفه‌ای خود افتخارات گوناگونی از جمله دو جایزه اسکار، چهار جایزه بفتا، دو جایزه امی و جایزه سیسیل بی دمیل و بفتا فلوشیپ را دریافت کرده‌است. هاپکینز با بسیاری از فیلم‌های شاهکار سینما از جمله فیلم ترسناک روان‌شناختی سکوت بره‌ها (برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد)، فیلم‌های بازمانده روز (۱۹۹۳)، نیکسون (۱۹۹۵)، آمیستاد (۱۹۹۷) و دو پاپ (۲۰۱۹) ( نامزد دریافت جایزه اسکار ) می‌توان نام برد.

بهترین شروران دنیای سینمای ترسناک که از قهرمان محبوب تر هستند

هاپکینز برای نقش‌آفرینی در درام روان‌شناختی پدر (۲۰۲۰) بار دیگر جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد و به پیرترین شخصی تبدیل شد که این جایزه را دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *