یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم ترسناک The Black Phone 2 را اعلام کرد.

کمپانی «یونیورسال پیکچرز»، شب گذشته تاریخ اکران فیلم ترسناک The Black Phone 2 (تلفن سیاه 2)، را به صورت رسمی در یک توئیت اعلام کرد.

فیلم «The Black Phone»، یک فیلم ترسناک است که نخستین بار در سال 2021 توسط شرکت‌های «یونیورسال پیکچرز» و «بلام‌هاوس» منتشر شد. کمپانی «یونیورسال پیکچرز»، پس از موفقیت فیلم اول، دنباله آن را تأیید کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم The Black Phone


یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم ترسناک The Black Phone 2 را اعلام کرد.

بر اساس گزارش رسانه «ورایتی»، تاریخ اکران The Black Phone 2 روز 27 ژوئن 2025 (6 تیرماه 1404) خواهد بود. هنوز جزئیات تکمیلی از داستان و بازیگران فیلم به طور کامل منتشر نشده.

تاریخ اکران فیلم ترسناک The Black Phone 2

فیلم «تلفن سیاه»، داستان پسربچه‌ای 13 ساله به نام «فینی شاو» روایت می‌کند که توسط یک قاتل روانی ربوده شده و در یک اتاق زیرزمینی نگهداری می‌شود. هنگامی که یک تلفن غیرفعالی که روی دیوار قرار دارد، شروع به زنگ خوردن می‌کند، «فینی» متوجه می‌شود که می‌تواند صدای قربانیان قبلی قاتل را بشنود. او سعی می‌کند اطمینان حاصل کند که آنچه برای آن‌ها اتفاق افتاده، برای فینی رخ ندهد.

کارگردانی فیلم «تلفن سیاه» توسط «اسکات دریکسون»، کارگردان فیلم «دکتر استرنج»، انجام شده و وظیفه فیلمنامه آن بر عهده «سی. رابرت کارگیل» و «اسکات دریکسون» بوده است. «جیسون بلوم»، «اسکات دریکسون» و «سی. رابرت کارگیل» تهیه‌کنندگان این فیلم و «جو هیل»، «کریستوفر اچ. وارنر» و «رایان تورک» نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

«ایثن هاوک»، «میسون تامس»، «مادلین مک‌گرو»، «جرمی دیویس»، «جیمز رانسون» و «بردی هپنر» نیز از بازیگران اصلی این فیلم هستند. امسال، «یونیورسال» و «بلومهاوس» دنباله فیلم «M3GAN» را در سال 2025 تأیید کردند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Variety

نظر شما درباره‌ی تاریخ اکران فیلم ترسناک The Black Phone 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *