کپکام موتور RE Engine را ارتقا می‌دهد

به تازگی خبری مبنی بر ارتقا موتور RE Engine کپکام در رسانه ها منتشر شد که نشان می‌دهد آثار جدید با گرافیکی فوق‌العاده عرضه خواهند شد.

با توجه به اطلاعات رسمی منتشر شده، شرکت کپکام در حال به‌روزرسانی موتور بازی‌سازی با نام RE Engine است. این به‌روزرسانی به منظور ارائه آثار جدید با گرافیک بصری خیره‌کننده‌تر است. با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، شرکت کپکام قصد دارد تجربه‌های بصری بهبود یافته‌ای را در آثار آینده‌اش ارائه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

اضافه شدن لباس بتمن رابرت پتینسون به بازی Batman Arkham Knight


 ارتقا موتور RE Engine کپکام

شرکت کپکام (Capcom) بسیاری از آثار خود را با استفاده از موتور بازی‌سازی RE Engine توسعه داده است. این آثار شامل Resident Evil 7 Biohazard، Monster Hunter Rise و همچنین بازی Resident Evil 4 می‌شوند.

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، این استودیو قدیمی و محبوب در حال به‌روزرسانی موتور بازی‌سازی فعلی خود یعنی RE Engine است. نسخه در حال توسعه این موتور بازی‌سازی، که با نام REX Engine معرفی شده، قرار است با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، ساخت و ارائه آثاری با بهبودهای گرافیکی چشمگیر را در دستور کار قرار دهد.

 ارتقا موتور موتور RE Engine کپکام
ارتقا موتور RE Engine

باتوجه به اطلاعات رسمی در دسترس، شرکت کپکام قصد دارد ویژگی‌های جدیدش را که شامل RERuntime، REDox و REAssetStream می‌شود با استفاده از برخی تکنولوژی‌های مدرن به عنوان بخشی از موتور بازی‌سازی REX Engine در آینده ارائه کند.

اما در حال حاضر هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان عرضه بازی‌های استودیو کپکام با استفاده از موتور REX Engine اعلام نشده است. بنابراین، باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا بازی مورد انتظار مانند Dragon’s Dogma 2 اولین تجربه استفاده از موتور REX Engine خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی  ارتقا موتور RE Engine کپکام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *