کارگردان جان ویک ریبوتی از فیلم فانتزی Highlander با حضور هنری کویل خواهد ساخت

طبق اعلام رسمی رسانه «Comicbook»، کارگردان جان ویک ، ریبوتی از فیلم فانتزی، علمی-تخیلی «Highlander» را با حضور هنری کویل خواهد ساخت.

شب گذشته، اعلام شد که فیلم «کوهنشین» (Highlander)، بازسازی می‌شود و هنری کویل در نقش اصلی آن حضور خواهد داشت. کارگردان سری فیلم‌های «جان ویک» یعنی «چاد استاهلسکی»، وظیفه ساخت این بازسازی را بر عهده دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

تایید ساخت قسمت 5 جان ویک (John Wick 5) از طرف کارگردان فیلم!


کارگردان جان ویک ریبوتی از فیلم فانتزی Highlander با حضور هنری کویل خواهد ساخت

«چاد استاهلسکی» که برای سال‌ها، علاقه‌ای به ساختن نسخه جدیدی از فیلم فانتزی «کوهنشین» داشت، به صورت رسمی، ساخت پروژه سینمایی Highlander را تأیید کرد. طبق اخبار منتشر شده، «هنری کویل»، که قبلاً شایعاتی درباره نقش او در این فیلم منتشر شده بود، قرار است نقش اصلی را در این اثر ایفا کند.

کارگردان جان ویک

استودیوی سازنده این فیلم، قصد دارد بودجه بالایی را برای بازسازی فیلم کوهنشین در نظر بگیرد تا آن را به یک فیلم سینمایی فانتزی برجسته تبدیل کند. فیلمنامه جدید فیلم «کوهنشین»، توسط «مایک فینچ» نوشته شده و این پروژه در گذشته به دلیل اعتصابات نویسندگان به تعلیق درآمده بود. حالا طبق گزارشات رسمی تولید این فیلم از سال 2024 آغاز خواهد شد، اگرچه بازیگران هنوز اعتصاب خود را خاتمه نداده‌اند.

فیلم «کوهنشین» (Highlander) یک فیلم فانتزی و اکشن است که در سال 1986 منتشر شد. این فیلم را «راسل مولکاهی» کارگردانی کرده و «کریستوفر لامبرت» و «شان کانری» از بازیگران اصلی آن بودند. این فیلم، موفقیتی نسبی در نقاط مختلف جهان داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: Comicbook

نظر شما درباره‌ی کارگردان جان ویک و فیلم‌هایی که ساخته چیست؟ شما تاکون فیلمی از او را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *