ساخت یک بازی ویدئویی از فیلم ترسناک Barbarian تائید شد

طبق اخبار رسمی که از سمت کمپانی‌های «New Regency Pictures» و «Diversion3 Entertainment» منتشر شد، یک بازی ویدئویی از فیلم Barbarian ساخته می‌شود.

فیلم «Barbarian»، یک فیلم ترسناک محصول سال 2022 است. این فیلم توسط «زک کرگر» کارگردانی شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. پس از استقبال خوب از سمت طرفداران ژانر سینمای وحشت، قرار شد که یک بازی ویدئویی بر اساس داستان این فیلم ساخته شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

کاربران بازی Apex Legends در فصل 19 به تمامی پیشرفت‌ها دسترسی خواهند داشت


ساخت یک بازی ویدئویی از فیلم Barbarian تائید شد

در حال حاضر، اعلام شده که شرکت «New Regency Pictures» با همکاری «Diversion3 Entertainment»، در حال توسعه یک بازی ویدئویی بر اساس این فیلم هستند. اطلاعات دقیق درباره جزئیات بازی ویدیویی Barbarian موجود نیست؛ اما گفته‌های غیر رسمی، اعلام شده که این بازی قصد دارد دنیای فیلم «بربر» را گسترش دهد.

فیلم Barbarian
فیلم Barbarian

استودیوی «Diversion3 Entertainment»، مسئول توسعه این بازی خواهد بود و با توجه به تجربه‌های قبلی آن‌ها، می‌توانید انتظار یک بازی خوب را داشته باشید. این استودیو در سال گذشته بازی «Evil Dead: The Game» را منتشر کرده و همچنین بازی «Friday the 13th: The Game» را نیز در سابقه کاری خود دارد. تفاوت بازی «Barbarian» نسبت به دیگر بازی‌های این کمپانی، بخش تک‌نفره آن است.

داستان فیلم «Barbarian»، درباره‌ی یک مسافر جوان است که در هنگام سفر کشف می‌کند که اتاقی که برای اقامت خود رزرو کرده، توسط فردی دیگر نیز رزرو شده. او تصمیم می‌گیرد با این فرد ناشناس در اتاق اقامت کند؛ اما به سرعت متوجه می‌شود که در آنجا ترس و وحشت‌های فراوانی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Gamerant

 

نظر شما درباره‌ی این بازی ویدیویی Barbarian چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *