همنواز

تریلر فیلم Candy Cane Lane منتشر شد

شب گذشته، شرکت «آمازون پرایم ویدئو» (Amazon Prime Video)، از تریلر فیلم Candy Cane Lane ، با بازی «ادی مورفی» به صورت رسمی رونمایی کرد.

خیابان کندی کین، یک فیلم کمدی، کریسمسی آمریکایی، به کارگردانی «رجینالد هادلین» و نویسندگی «کلی یانگر» است. در این فیلم، «ادی مورفی»، «تریس الیس راس»، «رابین تید»، «نیک آفرمن»، «کریس رِد» و «جیلین بل» به ایفای نقش پرداخته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Candy Cane Lane منتشر شد

تریلر فیلم خیابان کندی کین مردی به نام «کریس» را می‌بینیم که سعی دارد تا در مسابقه‌ای که هر ساله برای تزئین خانه، به مناسبت روز کریسمس برگزار می‌شود، برنده شود. «کریس»، با یک اِلف به نام پیر که توسط «جیلین بل» نمایش داده می‌شود، معامله می‌کند تا بتواند در این رقابت بهترین باشد؛ اما اِلف با اجرای یک طلسم، شهر را به ویرانی می‌کشاند.

در ژوئیه 2022، خبرگزاری‌ها اعلام کردند که «ادی مورفی» در یک فیلم کمدی کریسمسی جدید به عنوان بازیگر اصلی و تهیه‌کننده حضور خواهد داشت که قسمتی از قرارداد سه فیلمی است که با «آمازون پرایم ویدیو»، در سال 2018 بسته بود. «رجینالد هادلین» که در فیلم Boomerang با «ادی مورفی» همکاری کرده بود، به عنوان کارگردان فیلم انتخاب شد.

آمازون پرایم ویدئو با انتشار تریلر Candy Cane Lane رسما اعلام کرد که این فیلم در تاریخ 1 دسامبر 2023 (10 آذر 1402) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر Candy Cane Lane چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *