وبسایت لینکدین تاریخ اکران انیمیشن Shrek 5 لو داد

شب گذشته، یکی از نویسندگان شرکت «NBCUniversal»، تاریخ اکران انیمیشن Shrek 5 را در حساب کاربری «لینکدین» (LinkedIn) لو داد. این پست، پس از دقایقی پاک شد.

یک کارآموز از شرکت «NBCUniversal»، در حساب کاربری «LinkedIn» خود، اطلاعاتی درباره تاریخ اکران شرک 5 منتشر کرده است. طبق این اطلاعات لو رفته، اکران این انیمیشن سینمایی، در سال 2025 خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


وبسایت لینکدین تاریخ اکران انیمیشن Shrek 5 لو داد

طبق اعلام غیر رسمی و لو رفته منتشر شده از فیلم شرک ، هنوز مشخص نیست که این اطلاعات صحت داشته باشند یا خیر. امکان دارد این اتفاقات صرفاً تبلیغباتی از سمت شرکت «NBCUniversal» باشد. پس از انتشار اتفاقی این تاریخ، شایعات زیادی درباره ساخت انیمیشن شرک در چند وبسایت مختلف مطرح شد.

انیمیشن Shrek 5
انیمیشن Shrek 5

مجموعه فرانچایز Shrek، در سال 2001، بر اساس کتاب‌‌های تصویری «ویلیام استیگ» ساخته شد. داستان انیمیشن‌های شرک، درباره یک غول و دوست الاغش است. سه قسمت اصلی از این فیلم‌ها ساخته شدند و آخرین قسمت آن با نام Shrek Forever After در سال 2010 منتشر شد.

همچنین، این فرانچایز یک اسپین‌آف به نام Puss in Boots نیز دارد. Shrek، یکی از محصولات برجسته شرکت «NBCUniversal» و «DreamWorks» است و انتشار انیمیشن جدید Shrek می‌تواند یکی از بهترین اتفاقات ممکن برای این دو شرکت باشد.

تاکنون، فرانچایز Shrek بیش از 4 میلیارد دلار فروش کرده و موفق‌ترین فیلم این سری، قسمت دوم آن بود که در سال 2004، بیش از 935 میلیون دلار فروش داشت. «مایک مایرز»، «کامرون دیاز»، «ادی مورفی» و «آنتونیو باندراس»، از صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Shrek 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: TMZ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *