تریلر فصل دوم سریال Sweet Home منتشر شد

سرویس استریم «نتفلیکس»، چندی پیش از تریلر فصل دوم سریال Sweet Home ، مورد انتظارترین سریال کره‌ای پاییز سال 2023 رونمایی کرد.

بر اساس گزارش فیگار، به نقل از مجله اسکرین‌رنت؛ سرویس استریم «نتفلیکس»، با انتشار تریلر فصل 2 Sweet Home ، از بازگشت پرشور سریال آخرالزمانی کره‌ای خود رونمایی کرد. این سریال کره‌ای مهیج، برای نخستین بار در سال 2020، بر اساس وبتونی (کمیک‌های دیجیتالی کره‌ای) با همین نام از «کیم کارنبی» و «هوانگ یونگ-چان» ساخته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فصل دوم سریال Sweet Home منتشر شد

تریلر فصل 2 سریال خانه شیرین نشان داد که فصل دوم این سریال، دنباله‌ی روایت «چا هیون سو» است که به ساختمان آپارتمانی جدیدی نقل مکان می‌کند و در آنجا با یک صحنه‌ی آخرالزمانی مواجه می‌شود. تریلر فصل دوم، آشکار می‌کند که فصل جدید، دامنه‌ی نمایش را به طرز چشمگیری گسترش خواهد داد.

این سریال، در تاریخ 1 دسامبر 2023 (10 آذر 1042)، از سرویس استریم «نتفلیکس» پخش خواهد شد. سازندگان سریال اطمینان دادند که فصل دوم این سریال، قدرتمند‌تر از فصل ابتدایی است.

سریال Sweet Home که نخستین بار در سال 2020 به نمایش درآمد، یک سریالی است که به یک جریان جدید و بزرگ در پلتفرم «نتفلیکس» تبدیل شد. پس از اینکه این سریال به عنوان اولین سریال کره‌ای وارد رده‌بندی ده سریال برتر نتفلیکس در چارت آمریکا شد، سریال‌های ژانر مشابه دیگری ساخته شدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال Sweet Home چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *