انتشار بازی Ark: Survival Ascended برای ایکس باکس مجددا به تعویق افتاد

بازی Ark: Survival Ascended یکی از جدیدترین آثار استودیو Wildcard است که حواشی زیادی به همراه داشت و اخیراً خبر تاخیر مجدد در انتشار آن منتشر شد.

استودیو Wildcard قصد داشت امروز بازی Ark: Survival Ascended را برای کنسول «Xbox Series X/S» منتشر کند؛ اما در آخرین لحظات عرضه آن را به تعویق انداخت. این بازی از ابتدا با مشکلات و تاخیرهای زیادی روبرو بوده است. برای استفاده از سرورهای رسمی «Wildcard»، خرید این بازی با قیمت کامل الزامی خواهد بود. نسخه به‌روزرسانی شده این بازی به دلیل سختی کار با «Unreal Engine 5.2»، در ماه آگوست و اکتبر هم به تعویق افتاد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاخیر Ark: Survival Ascended

Ark: Survival Ascended در ماه اکتبر برای پلتفرم PC منتشر شد، اما مشکلات فنی زیادی داشت. امروز قرار بود شاهد عرضه نسخه Xbox این بازی باشیم، اما اکنون این اقدام به آخر هفته فعلی موکول شده است. استودیو سعی دارد اجازه انتشار بازی را از مایکروسافت دریافت کند و ما باید منتظر اطلاعات بیشتری در این زمینه باشیم.

بازی Ark: Survival Ascended

Ark: Survival Ascended شامل تمامی بسته‌های الحاقی پولی منتشر شده قبلی و محتوای جدید، از جمله فروشگاه اضافی، DLC جدید، رویدادهای فصلی و به‌روزرسانی‌های QoL است. استودیو اعلام کرد که قصد دارد در طول زمان 11 موجود کاملاً جدید را برای بازی عرضه کند. همچنین گفته می‌شود که استودیو در حال کار بر روی نسخه دوم آرک نیز است. Ark: Survival Ascended در حال حاضر برای پلتفرم PC در دسترس است و در چند روز آینده برای کنسول «Xbox Series X/S» منتشر خواهد شد؛ اما تاریخ عرضه آن برای پلی استیشن 5 هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی «Ark: Survival Ascended» چیست؟ آیا منتظر نسخه Xbox این بازی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *