پوستر اول فیلم Godzilla x Kong: The New Empire منتشر شد

پوستر اول فیلم Godzilla x Kong: The New Empire ، عنوان جدید فرانچایز هیولایی، منتشر شد. داستان این اثر ادامه فیلم «گودزیلا علیه کونگ» است.

اولین پوستر فیلم گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید منتشر شد. این پوستر دارای یک طرح ساده با پس‌زمینه سفید است و یک دست قرمز روی آن قرار دارد. همچنین، در این پوستر یک چهره شبیه به کونگ دیده می‌شود؛ اما تفاوت‌هایی مثل چشم‌های آبی و صورت باریک‌تر نشان می‌دهد که او نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پوستر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

در حالی که طرفداران در حال لذت بردن از عملکرد فرنچایز MonsterVerse در سریال “Monarch: Legacy of Monsters” از Apple TV+ هستند، این فرنچایز قرار است از فیلم «Godzilla x Kong: The New Empire|» رونمایی کند. اکنون طرفداران با انتشار اولین پوستر رسمی از فیلم، تحت تأثیر قرار گرفتند و منتظر اکران این فیلم هستند.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

اما این هیولای جدید کیست؟ جزئیات اضافی در حال حاضر در دسترس نیست؛ اما احتمالاً نقش مخالف کونگ را در داستان خواهد داشت.

آدام وینگارد، که قبلاً به عنوان کارگردان فیلم “Godzilla vs Kong” فعالیت داشته است، مسئولیت کارگردانی فیلم«گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» را برعهده دارد. بازیگرانی که در فیلم اول حضور داشتند، از جمله «ربکا هال»، «برایان تایری هنری» و «کایلی هاتل» نیز در این فیلم جدید حضور خواهند داشت. همچنین، «دن استیونز»، «فالا چن»، «الکس فرنز» و «ریچل هاوس» نیز جزو بازیگران جدید این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پوستر جذاب فیلم Godzilla x Kong: The New Empire چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *