ساخت فیلم Thanksgiving 2 تأیید شد ؛ تاریخ انتشار احتمالی

«الی راث» (Eli Roth) در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد که فیلم Thanksgiving 2 را کارگردانی می‌کند. فیلمبرداری این پروژه از سال آینده آغاز خواهد شد.

«الی راث»، کارگردان فیلم اول این فرانچایز، شب گذشته در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

امروز صبح با مدیر عامل کمپانی «سونی» تماس گرفتم و اتفاقات خوبی در راه است. ما در حال ساخت دنباله فیلم Thanksgiving هستیم. برای چند ثانیه به عقب برمی‌گردیم. روز شکرگزاری 2 یک حرکت است. من و «جف رندل» شروع به نوشتن آن کردیم. یک سال طول می‌کشد تا یک فیلمنامه واقعاً عالی بسازیم. می‌خواهیم از خودمان پیشی بگیریم و فیلم روز شکرگزاری 2 را بهتر از فیلم اول کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت فیلم Thanksgiving 2 تأیید شد

فیلم دوم Thanksgiving قرار است در سال 2025 در سراسر جهان اکران شود. فیلم اسلشر Thanksgiving که توسط «الی راث» ساخته شده، چند هفته پیش اکران شد و توانست به مدت دو هفته، در باکس آفیس، فروشی به ارزش 30 میلیون دلار داشته باشد.

فیلم Thanksgiving 2

«الی راث» در ادامه نوشت:

داستان می‌تواند به هر جهتی پیش برود. بخشی از چیزی که ما مدت زیادی برای آن صرف کردیم، ارائه پس زمینه، اسطوره شناسی، دلیل و مظنونین احتمالی برای انجام این کار خواهد بود. من میلیون‌ها راه مختلف برای انجام آن دارم. من به قدری ساخت این فیلم را دوست دارم که می‌توانم بقیه عمرم را صرف ساختن آن کنم.

فیلم سینمایی روز شکرگزاری، اکنون در سینماها به نمایش درآمده و فیلم دوم نیز احتمالاً در پاییز 2025 اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم Thanksgiving 2 چیست؟ آیا فیلم دوم می‌تواند به اندازه فیلم اول موفق باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: GamesRadar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *