پوستر جدید فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شد

شب گذشته، استودیوی «برادران وارنر» (Warner Bros. Pictures) از پوستر جدید فیلم Joker: Folie à Deux رونمایی کرد. این فیلم، موردانتظارترین اثر سال آینده این شرکت است.

فیلم Joker 2 که با عنوان Joker: Folie à Deux نیز شناخته می‌شود، قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) توسط کمپانی «Warner Bros. Pictures» اکران شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پوستر جدید فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شد

در پوستر فیلم Joker: Folie à Deux شما تصویر لبخند جوکر را تماشا می‌کنید که روی دندان‌هایش به زبان اسپانیولی نوشته شده «Coringuei» که به معنی جوکر است. در اطراف این پوستر، نوشته‌های «Ha Ha Ha» قرار داده شده که به خنده‌های جوکر اشاره دارد. از آنجایی که عنوان این فیلم به صورت اسپانیایی نوشته شده و «جنون برای دو نفر» نام دارد، می‌توان گفت که می‌توانیم منتظر یک اثر هیجان‌انگیز و در عین حال موزیکال و غمگین نیز باشیم؛ اما اینکه نوشته اسپانیایی دندان جوکر به چه معناست، هنوز مشخص نیست.

پوستر جدید فیلم Joker: Folie à Deux

فیلم جوکر 2 که توسط «تاد فیلیپس» کارگردانی شده، سال آینده اکران خواهد شد. این فیلم، دنباله فیلم جوکر (2019) است و «واکین فینیکس» در آن نقش «جوکر» و «لیدی گاگا» نقش «هارلی کوئین» را ایفا خواهند کرد.

این فیلم توسط استودیوی «برادران وارنر پیکچرز» و «استودیو دی‌سی» تولید شده و سال آینده اکران می‌شود. علاوه بر «واکین فینیکس» و «لیدی گاگا»، بازگرانی همچون «زازی بیتز»، «برندان گلیسون»، «کاترین کینر»، «جیکوب لوفلند» و «هری لاوتی» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Joker: Folie à Deux چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند موفقیت نسخه قبلی خود را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *