تریلر فیلم Beverly Hills Cop: Axel F منتشر شد

نتفلیکس تریلر فیلم Beverly Hills Cop: Axel F را منتشر کرده است و این فیلم چهارمین قسمت از مجموعه محبوب Beverly Hills Cop خواهد بود.

فیلم پلیس بورلی هیلز: اکسل اف که با بازی ادی مورفی ساخته شده، قرار است در تابستان سال 2024 در سرویس استریم نتفلیکس پخش شود. آکسل اف به کارگردانی «مارک مولوی» تولید شد و حدود 30 سال پس از انتشار سومین قسمت این مجموعه در سال 1994 روی پرده می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Beverly Hills Cop: Axel F

«ادی مورفی» به عنوان شخصیت اصلی فیلم، یک پلیس است که جرائم را در بورلی هیلز پیگیری می‌کند. «جاج راینهولد» و «جان اشتون» نیز به عنوان پلیس محلی، در نقش‌های «لوئیتنانت بیلی روزوود» و «سرجان تاگارت» بازی می‌کنند. «جوزف گوردون لویت» و «کوین بیکن» به عنوان بازیگران جدید مجموعه Beverly Hills Cop حضور دارند.

«مورفی» در مصاحبه‌ای با مجله «People» درباره بازگشت به این سری فیلم پس از چند دهه صحبت کرد. او گفت:

این فیلم واقعاً مهم است و باید برخی کارهای فیزیکی را انجام دهم. من دوست دارم روی کاناپه باشم، دوست ندارم بپرم و شلیک کنم. باید برخی پرش و شلیک و دویدن را انجام می‌دادم و به همین علت در پایان فیلم، من یک زانو بند داشتم و برای کمرم مشکلاتی به وجود آمد، اما فیلم واقعاً ویژه خواهد بود.

«گوردون لویت» در اوایل امسال گفت:

کار کردن روی Beverly Hills Cop مثل کار نیست. اگر ببینید فکر می‌کنید زندگی من رویایی است. من در کنار «ادی مورفی» در یک هلیکوپتر نشسته‌ام و هر دو با یکدیگر می‌خندیم.

تریلر را در زیر تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت چهارم Beverly Hills Cop چیست؟ آیا از طرفداران این فرانچایز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *