دومین تریلر فصل دوم سریال انیمیشنی ?…What If منتشر شد

استودیو مارول از تریلر رسمی فصل دوم سریال انیمیشنی ?…What If و تایخ اکران رسمی آن رونمایی کرد. فصل جدید این انیمیشن محبوب MCU با تغییری بزرگ بازمی‌گردد.

اولین فصل سریال ?What If در آگوست 2021 (مرداد 1400) منتشر شد که داستان‌های متفاوت و جهان‌های موازی دنیای سینمایی مارول را روایت می‌کرد. به لطف یک خبر جدید از استودیو مارول، اکنون می‌دانیم که فصل جدید سریال چه می‌شد اگر…؟ قرار است به زودی پخش شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی فصل دوم سریال انیمیشنی ?…What If

اکنون که فصل دوم لوکی به پایان رسید، استودیو مارول با انتشار تریلر سریال ?What If به صورت رسمی وارد فاز 5 جهان سینمایی خود شده است. تاریخ انتشار فصل جدید سریال ?…What If در 22 دسامبر (جمعه 1 دی 1402) خواهد بود. استودیو مارول برنامه‌ای روزانه برای انتشار این سریال انتخاب کرده، به این معنی که قسمت‌های جدید از 22 دسامبر منتشر می‌شوند و قسمت نهم آن در 30 دسامبر منتشر خواهد شد.

در فصل جدید ?What If قرار است هلا، کاپیتان کارتر، اسکارلت، مرد آهنی، بیوه سیاه، دکتر استرنج و غیره حضور خواهند داشت. سال گذشته، نویسنده اصلی این سریال، A.C. Bradley قول داده بود که قسمت پخش نشده گامورا از فصل 1 را به عنوان یک قسمت “پیش درآمد” در فصل جدید قرار دهد.

در ادامه می‌توانید تریلر دوم این سریال را مشاهده کنید:

در ادامه می‌توانید تریلر اول این سریال را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل دوم سریال ?…What If مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *