تریلر فیلم Miller’s Girl منتشر شد

شب گذشته، استودیوی «لاینزگیت فیلم» (Lionsgate Films) از تریلر فیلم Miller’s Girl با بازی «جنا اورتگا» و «مارتین فریمن» به صورت رسمی رونمایی کرد.

فیلم Miller’s Girl، یک فیلم درام آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی «جید هالی بارتلت» است که در آن بازگرانی همچون «جنا اورتگا» و «مارتین فریمن» حضور دارند. شب گذشته، استودیوی سازنده این فیلم، با انتشار تریلر Miller’s Girl اعلام کرد که این اثر سینمایی قرار است در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) اکران شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Miller’s Girl منتشر شد

تریلر فیلم دختر میلر نشان داد که یک دانش‌آموز دختر به نام «کایرو سویت» (اورتگا) پس از اینکه معلمش به او مأموریت می‌دهد که داستان کوتاهی با الهام‌برداری از خودش بنویسد، رابطه‌ای پیچیده با او برقرار می‌کند.

در کنار «جنا اورتگا» و «مارتین فریمن»، بازیگرانی همچون «گیدئون ادلون»، «بشیر صلاح‌الدین»، «داگمارا دومینچیک» و «کریستین آدامز» به ایفای نقش خواهند پرداخت. «جنا اورتگا»، نزدیک به یک دهه پیش، نخستین فیلم خود را به عنوان یک بازیگر کودک انجام داد و از آن زمان تاکنون، چندین نقش ترسناک و به یاد ماندنی از جمله «ونزدی آدامز» را ایفا کرده است. حالا استودیوی «لاینزگیت فیلم» با انتشار تریلر فیلم سینمایی Miller’s Girl اعلام کرد که می‌خواهد از پتانسیل‌های این بازیگر جوان، به نحو احسنت استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Miller’s Girl و همبازی شدن «جنا اورتگا» با «مارتین فریمن» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *