تریلر جدید انیمه Rick and Morty: The Anime منتشر شد

همانطور که می‌دانید، فصل هفتم سریال ریک و مورتی با پخش قسمت آخر در ادالت سوییم به پایان رسید. حالا این شبکه از تریلر انیمه Rick and Morty: The Anime رونمایی کرد.

طرفداران این انیمیشن سریالی، اکنون این فرصت را پیدا کرده‌اند تا نگاهی زود هنگام به انیمه ریک و مورتی داشته باشند. پس از انتشار موفقیت‌آمیز مجموعه‌ای از انیمه‌های کوتاه ویژه که توسط شبکه «ادالت سوییم» (Adult Swim) تولید شد، مدیران این شبکه رسماً اعلام کردند که این کار با یک مجموعه انیمه اسپین‌آف، ادامه خواهد یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمه Rick and Morty: The Anime

اکنون که با سرعت به انتشار این انیمه در سال 2024 نزدیک می‌شویم، شبکه Adult Swim نگاهی جدید به انیمه Rick and Morty انداخت.

ریک و مورتی: انیمه، قرار است در سال 2025 از «ادالت سوییم» و سرویس استریم Max پخش شود؛ اما در حال حاضر تاریخ دقیقی برای انتشار این سریال جدید مشخص نشده است.

تریلر سریال انیمه ای ریک و مورتی نشان داد که این سریال را «تاکاشی سانو» کارگردانی کرده و این اسپین‌آف یک سریال ده قسمتی طولانی خواهد بود که توسط «سولا اینترتینمنت» تولید می‌شود. سریال ریک و مورتی: انیمه، «سو کی» را به عنوان کارگردان جلوه‌های ویژه، «کائوری کوبایاشی» را به عنوان ناظر جلوه‌های ویژه در این پروژه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت انیمه Rick and Morty چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *