تریلر فیلم Mothers Instinct منتشر شد

به تازگی تریلر فیلم Mothers Instinct (غریزه مادری) و پوستر رسمی آن، با بازی «ان هاتاوی» به کارگردانی «بنوا دلوم» منتشر شد.

تریلر و پوستر رسمی فیلم غریزه مادری به کارگردانی «بنوا دلوم» منتشر شد. این فیلم، که تریلر یونانی خود را مدتی پیش منتشر کرده بود، بازسازی فیلمی با همین عنوان به کارگردانی «اولیویه ماسه دپس» بلژیکی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Mothers Instinct

داستان این فیلم در دهه 1960 روایت می‌شود و پس از وقوع یک حادثه تراژیک، تیره و تار شدن رابطه دو زن خانه‌دار را به تصویر می‌کشد. تریلر داستان دو دوست نزدیک با بازی «چستین و سلین» و «هاتاوی» را نمایان می‌کند. آن‌ها زندگی موفقی دارند و با همسرانشان و پسرانشان زندگی خوبی را تجربه می‌کنند؛ اما زندگی آن‌ها پس از واقعه‌ی تراژیکی که رخ می‌دهد، مختل می‌شود و حس گناه، تردید و بدبینی، رابطه خواهرانه آن‌ها را به هم می‌ریزد و نبرد ذهنی آن‌ها با غریزه مادرانه‌شان آغاز می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم غریزه مادری را مشاهده نمایید:

هاتاوی پیش‌تر در یک مصاحبه با مجله «ووگ» هنگ کنگ اظهار کرده بود:

این نقش، سخت‌ترین نقشی بود که تا به حال بازی کرده‌ام. با بدترین ترس‌هایم روبرو شدم و تقریباً از فیلم کناره‌گیری کردم چون نمی‌دانستم که به عنوان یک بازیگر می‌توانم به آن ادامه دهم.

در ادامه می‌توانید پوستر رسمی فیلم غریزه مادری را مشاهده نمایید:

تریلر فیلم Mothers Instinct
پوستر رسمی فیلم Mothers Instinct

«بنوا دلوم»، که 61 سال دارد، در سال 1998 به عنوان فیلمبردار برای فیلم آرتمیزیا نامزد جایزه سزار بود و غریزه مادری اولین فیلم بلند او است. تاریخ اکران این فیلم همچنان مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Mothers Instinct چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *