سومین تریلر رسمی سریال Marvels Echo با حضور دردویل منتشر شد

کمپانی «مارول اینترتیمنت» چندی پیش بالاخره از تریلر رسمی سریال Marvels Echo رونمایی کرد. این سریال، نخستین سریال «مارول» در رده سنی «TV-MA» است.

کمپانی «مارول»، با انتشار اولین تریلر Marvels Echo ، اعلام کرد که این سریال در تاریخ 10 ژانویه 2024 (20 دی 1402)، در پلتفرم‌های دیزنی پلاس (Disney+) و هولو (Hulu) پخش خواهد شد. مینی سریال اکو، اولین سریال مارول است که تمام قسمت‌های آن به صورت همزمان منتشر می‌شود. اخیراً مارول دومین تریلر این سریال را منتشر کرد که نگاهی کوتاه به شخصیت دردویل می‌اندازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی سریال Marvels Echo منتشر شد

در تریلر سریال اکو صحنه‌های خشنی به نمایش گذاشته شده که دیدن آنها برای کودکان مناسب نیست. به همین دلیل برای این مینی سریال رده سنی «تی‌وی-ام‌ای» (TV-MA) تعیین شده‌ است. «رده سنی «TV-MA»، به این معنی است که فیلم یا سریال مورد نظر، محتوایی دارد که ممکن است برای کودکان مناسب نباشد.


سریال اکو، حول محور شخصیت «مایا لوپز» (با بازی «الاکا کاکس») می‌چرخد که نخستین بار در سریال Hawkeye معرفی شده بود. اکو، با نام واقعی «مایا لوپز»، یک شخصیت بومی آمریکایی ناشنوا است و توانایی تقلید حرکات و سبک مبارزه افراد را دارد که این ویژگی او را به یک رقیب قدرتمند در زمینه‌های رزمی تبدیل می‌کند.

در کتاب‌های کمیکی مارول، اکو با شخصیت‌هایی مانند «دردویل» (Daredevil)، «شوالیه ماه» (Moon Knight) در تعامل است. پیش از انتشار تریلر مینی سریال Echo ، تایید شده بود که «چارلی کاکس» و «وینسنت دنافریو»، به ترتیب نقش‌های «دردویل» (Daredevil) و «کینگپین» (The Kingpin) را بازی خواهند کرد. «سیدنی فریلند»، به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال مشغول به کار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر رسمی سریال Marvels Echo چه بود؟ شما هم طرفدار فیلم‌های مارول هستید؟ لطفا نظرت خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *